Remaja yang terjebak di kepala Barney gergasi: ‘Ia hanya ketawa besar’

Pranking rakan-rakan anda semua menyeronokkan dan permainan sehingga seseorang terjebak dalam kepala Barney gergasi.

Seorang remaja Alabama menghabiskan 45 minit sesak yang terperangkap dalam kepala pakaian Barney yang besar pada hari Ahad, memaksa anggota bomba tempatan memotongnya supaya dia boleh bernafas dengan bebas.

Dino-sorehead: Remaja mendapat kepalanya terjebak dalam kostum Barney

Jun.22.201601:28

Darby Risner, 15, memulakan perjalanannya ke kepala ungu mewah dinosaur yang mesra ketika dia menjumpainya di ruang bawah tanah gerejanya semasa tidur dengan teman-teman.

Dia melemparkannya untuk memujuk kawannya, tetapi akhirnya menjadi orang yang menakutkan.

Gadis stuck in Barney head
Remaja Alabama Darby Risner mempunyai rakan-rakannya setengah ketawa, setengah cuba membantu apabila dia terjebak dalam kepala gergasi dari kostum Barney.HARI INI

Kepala akhirnya meluncur melewati bahunya dan terjebak.

“Pada mulanya saya tidak (sesak nafas), tetapi apabila ia terperangkap di dalam Barney, itu berubah,” kata Risney kepada Dylan Dreyer pada hari Rabu.

BERKAITAN: Wanita yang ketawa dalam topeng Chewbacca membuat Internet terbakar

Nasib baik, kakaknya Logan berada di sana untuk melakukan apa yang saudara lakukan – merekodkan semuanya untuk Twitter dan Snapchat.

Empat rakan dan ibu bapa cuba menghilangkan kepalanya – pada satu ketika, mereka mengetuk bahu Darby dengan Vaseline – tetapi tidak berjaya. Sementara itu, ia semakin panas dan lebih tidak selesa untuk Risner.

Akhirnya, keluarga itu memanggil Jabatan Bomba Trussville untuk mendapatkan bantuan, dan Darby dan rakan-rakannya menumpuk di dalam kereta ibunya untuk memandu ke stesen.

BERKAITAN: ‘Cheers’ untuk ini! Norm dan geng kembali ke bar ikonik

“Apabila mereka berjalan masuk, anda tidak boleh membantu tetapi mula ketawa,” Trussville Fire Lt. Vince Bruno memberitahu AL.com.

“Kami cuba menjadi profesional, dan dia agak terkejut, tetapi kami terpaksa tertawa.”

Selepas beberapa kapal tunda yang tidak berjaya, bomba memotong beberapa celah ke dalam kubah dinosaur dan memecahkannya.

Gadis stuck in Barney head
Ahli-ahli Jabatan Bomba Trussville tidak boleh mengandungi ketawa mereka kerana mereka cuba untuk menangkis kepala Barney di luar Risner sebelum akhirnya memotong belakang untuk mendapatkannya.HARI INI

“Ia sebenarnya sangat menggembirakan dan saya agak terkejut melihat sejauh mana ia telah pergi, tetapi saya maksudkan, sebenarnya, ia hanya ketawa yang besar,” kata Risner..

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.