Reese Witherspoon, Philippe Busy, Danielle Fishel, lebih banyak peluang untuk Old Headshot Day

Semua orang suka foto pengunduran yang baik, terutama sekali yang boleh kita ketawa. (Cuma tanya penaja kami ANGIN HARI INI!) Oleh itu, apabila selebriti mengambil media sosial untuk memperingati #OldHeadshotDay pada hari Jumaat, kami tahu kami berada di sana untuk beberapa tampalan lutut.

Bintang-bintang termasuk Reese Witherspoon, Busy Philipps, Ben Stiller, Danielle Fishel, dan bahkan Sheinelle Jones TODAY keluar dalam kumpulan untuk memberikan internet dengan gambar profesional lama mereka – scrunchies yang berwarna-warni, kening yang dipetik. prop yang tidak dapat diterangkan dan semua.

Ambil Philipps sebagai contoh, yang kelihatan hampir tidak dapat dikenali sebagai anak muda dengan bob pendek yang panjang dan pendek.

“Saya tidak memesan satu kerja sebagai model kanak-kanak,” aktres “Saya Rasa Pretty” menulis dalam kapsyen ke jawatan Instagramnya. “Mungkin itu gincu badut gila atau rambut saya yang dahsyat? WHO TAHU!”

Witherspoon, bagi pihaknya, kelihatan seperti diramal dalam anak-anaknya ketika dia memakai payung payung, ekor kuda tinggi, pakaian cutoff dan – ketika dia meletakkannya – senyuman “senyum.”

Kristen Bell juga datang dengan ponytails dan props yang tinggi di dalam siri gambarnya. “Leret ke kiri untuk percubaan saya di sisi kuda, sikap, dan sedikit croquet,” dia menulis dalam kapsyen, menyuarakan keseronokan pada gambarnya yang memamerkan dengan palet kroket dan kaus kaki tinggi.

Jones memuat naik dua helai kepala: satu dari tahun 2004 dan satu dari tahun 2006. Dia sukan beberapa trend awal 2000 – Bayangan mata! Pad bahu! – tetapi dia benar-benar menggoyang mereka.

Puluhan (dan berpuluh-puluh) bintang lain berkongsi foto mereka. Inilah Emma Watson dalam ensemble merah jambu yang cerah…

… dan Danielle Fishel dengan mereka bangs

… dan Melissa McCarthy dengan topi koboi kecil …

… dan Ben Stiller dengan senyuman nakal …

… dan Tori Ejaan juga dengan mereka bangs

… dan Viola Davis dengan senyumannya menang …

… dan Joe Manganiello melihat kesemuanya ’90an …

View this post on Instagram

#OldHeadShotDay Circa: 2000 📸: Becky Thurner

A post shared by JOE MANGANIELLO (@joemanganiello) on

… dan, akhirnya, Sarah Michelle Gellar – sekali lagi! – dengan mereka bangs.

Kami serius tidak boleh berhenti menatal!

Pelemparan mundur: Lihat lebih banyak gambar yang canggung dari Hoda dan Savannah

Mei.04.201702:25