Reese Witherspoon memperkenalkan peminat untuk berganda: ‘Adakah kita tidak kelihatan sama?’

Reese Witherspoon mempunyai kita melihat dua kali ganda!

Pemenang Oscar mengambil media sosial pada hari Isnin untuk berkongsi video selfie yang menggembirakan dengan dirinya di Hollywood, Marilee Lessley.

Dalam klip comel itu, Witherspoon, 42, menyumbat ketika dia memperkenalkan peminat kepada Lessley, yang bekerja sebagai pelakon aktres berganda pada “Water for Elephants” 2011 dan sebagai pendirinya pada “Just Like Heaven” di antara filem-filem lain.

“Baiklah, kamu semua, saya ingin memperkenalkan kamu kepada seseorang yang telah bekerja dengan saya selama bertahun-tahun. Ini adalah Marilee dan dia adalah pasangan saya,” kata Witherspoon ke dalam kamera sebelum melompat ke Lessley melambai.

Kedua-dua wanita berpakaian kemeja biru yang sama dalam video itu, tetapi itu hanya permulaan persamaan mereka. Seperti Witherspoon, rambut Lessley panjang dan berambut perang dan dia mempunyai senyuman dan semangat yang tidak dapat ditekankan.

“Adakah kita tidak kelihatan sama?” Witherspoon shrieks dalam keseronokan.

“Kami lakukan, kami sama-sama melihat,” Lessley bersetuju.

Seolah-olah pakaian yang hampir sama tidak cukup petunjuk, dalam keterangannya, Witherspoon mengesahkan bahawa pasangan itu bekerja sama sekali lagi sekarang – pada musim dua “Big Little Lies” HBO.

Kedua-duanya mempunyai sejarah yang panjang bersama: Witherspoon menyatakan dalam video lain di Cerita Instagramnya bahawa dia bertemu Lessley semasa bekerja pada filem 2003 “Legally Blonde 2.”

Kami tidak sabar untuk melihat lebih banyak wanita ini apabila “Big Little Lies” kembali pada tahun 2019!

Lihat Reese Witherspoon mengukus ais krim di Meryl Streep

Ogos.02.201800:47