Rachel Platten bermula hujung minggu dengan konsert TODAY

Craic Concert Concert Rachel Platten kembali pada hari Jumaat, dan anak lelaki dia tahu bagaimana membuat “Waves” di pentas!

Penyanyi / penulis lagu kelahiran New York City menyertai HARI pada tarikh pengumuman album studio keduanya pada label utama, “Gelombang.” Dia tidak asing dengan perniagaan muzik; “Waves” mengikuti album debutnya 2016 “Wildfire” yang mengandungi lagu segera “Fight Song”.

Rachel Platten on TODAY, October 27th, 2017
Rachel Platten melakukan HARI INI.Nathan Congleton / HARI INI

Ia mungkin terdengar seperti Platten adalah kejayaan malam, tetapi dia telah melepaskan album sejak tahun 2003. Dia meletakkan dua secara bebas, kemudian menjadi major di 2016 dengan “Wildfire” dan memecah besar dengan “Fight Song,” yang pergi 3x Platinum dan mengilhami semua jenis orang yang menghadapi perjuangan mereka sendiri.

Perhatikan Rachel Platten melakukan hit ‘multi-platinum’ yang bertarung ‘Fight Song’ di plaza TODAY

Oktober.27.201703:48

Dan orang tetap terinspirasi oleh Platten hingga ke hari ini: seorang peminat muda bernama Ashley dalam penonton HARI INI mendapat pelukan dari penyanyi itu selepas mendedahkan dia akan mengambil pelajaran supaya dia boleh menyanyi seperti dia.

Lihat Rachel Platten berkongsi momen lembut dengan peminat: ‘Saya percaya kepada anda!’

Oktober.27.201701:28

“Saya mempunyai peminat sokongan yang paling hebat dan setia di dunia,” Platten berkata sebelum melakukan. “Secara jujur, melepaskan rekod ini boleh membawa banyak saraf tetapi saya tahu bahawa ada orang yang menyayangi dan menyokong saya tidak kira apa-apa, ia adalah masalah besar.”

Rachel Platten melakukan ‘Perfect For You’ secara langsung pada HARI INI

Oktober.27.201704:03

Kemudian, Platten melakukan empat lagu, lama dan baru: “Fight Song” (secara semulajadi), “Perfect For You,” single musim panasnya “Broken Glass” and “Collide.”

Rachel Platten atas inspirasi di sebalik album baru ‘Waves’ dan ‘nakal’ kostum Halloweennya

Oktober.27.201702:14

“Apa yang saya mahu lakukan di dunia adalah mencipta, dan hakikat bahawa sesiapa selain saya dan telinga saya menikmati apa yang saya lakukan adalah cantik,” katanya..

Nah, kita fikir Platten cantik sendiri. Pastikan anda menyemak semua persembahan hebatnya pada HARI INI!

Ikut Randee Dawn di Twitter.