Putera mencuri pertunjukan dengan prestasi ‘Saturday Night Live’ 8-minit

Putera mencuri persembahan pada “Saturday Night Live” dengan prestasi medley yang dipenuhi tenaga selama 8 minit, memecah daripada konvensyen pameran yang mempunyai tetamu muzik melakukan dua nombor satu lagu.

Putera mencuri pertunjukan dengan set 8 minit pada ‘SNL’

Nov.02.201401:14

Dengan bandnya, 3rdEyeGirl, Prince melakukan pemilihan lagu daripada “PlectrumElectrum,” salah satu daripada dua album yang dibebaskannya pada akhir September. Membuka dengan “Awan,” Putera diikuti dengan “Plectrum Electrum,” “Marz” dan “Cinta Lain.”

Tuan rumah episode itu, Chris Rock, membuka acara tersebut dengan monolog berdiri, di mana mantan anggota cast itu melantunkan tentang maraton dan betapa materialistiknya cuti itu, sementara juga mencoba bercanda tentang pengeboman Boston Marathon dan Menara Kebebasan New York City.

Pertunjukan itu juga menampilkan komersial untuk Swiftamine, ubat yang membantu orang dewasa terpengaruh oleh vertigo setelah menyedari bahawa mereka menyukai lagu Taylor Swift. Taylor-Swift yang disebabkan oleh vertigo berlaku, menurut doktor dalam bidang komersil, apabila: “Lobus frontal anda berkata, ‘Oof, Taylor Swift. Dia selalu memakai, seperti, pakaian renang tahun 1950-an.’ Tetapi telingamu berkata, ‘Diam, ini lagu yang sempurna.’ ” 

Woody Harrelson akan menjadi tuan rumah pertunjukan pada 15 November dengan tetamu muzik Kendrick Lamar.

Loading...