Peserta ‘Loser Terbesar’ merasakan kalori sebanyak 1.000 kalori dalam cabaran godaan

Setiap musim di “The Loser Terbesar,” terdapat masa apabila peserta terpaksa menghadapi keputusan yang sukar – mengambil kalori besar sebagai pertukaran untuk kelebihan dalam permainan atau berpegang pada program dan mempercayai bahawa kerja keras adalah cara untuk menang . Nah, seperti yang sering berlaku, musim ini, beberapa pemain menggunakan hidung mereka pada pilihan B dan memasangkan pada gula jumbo sebaliknya.

Semuanya bermula selepas pesaing yang lain mengetahui bahawa sudah tiba masanya untuk meletakkan merah vs biru vs permainan Danni untuk berehat. Bye-bye, pasukan; hello, single (dan garis kuning lama)!

Sudah tentu, pasukan satu-satunya Danni tidak begitu peduli, dan Gina yang paling kalah-dalam-musim-begitu-jauh-jauh juga tidak keberatan. Tetapi bagi Francelina dan Alex, tanpa pasukan bermakna tanpa jaringan keselamatan. Oleh itu, apabila tuan rumah Alison Sweeney menawarkan cabaran bercuti yang manis, mereka tidak dipengaruhi oleh statistik – seperti fakta bahawa Amerika membeli 58 juta paun coklat pada minggu yang membawa kepada Hari Valentine. Mereka hanya mengambil berat kira-kira 2 paun – jumlah berat badan mereka boleh menambah jumlah berat badan mereka untuk minggu jika mereka makan kalori yang paling semasa cabaran.

Alison mematikan lampu dan meninggalkan “Loser” untuk makan apa sahaja yang mereka mahu dalam kegelapan.

Michael memutuskan untuk keluar awal. “Saya duduk untuk berdiri,” katanya.

Danni melangkah lebih jauh. Di samping menghilangkan cokelat yang ditutupi ini dan penuh dengan kepanasan itu, dia membuat sebahagian besar waktunya dalam kegelapan dengan bersenam.

Tetapi Francelina dan Alex? Mereka menggali – dan kemudian beberapa. Kek, kue, brownies dan banyak lagi telah hilang dengan lampu masa datang kembali. Pada akhirnya, sebagaimana Alison mendedahkan, Alex menggunakan 1,036 kalori dan Francelina, pemenang cabaran godaan, makan 1,150 kalori.

Pemenang sebenarnya datang dengan lebih daripada 2 pound lagi. Ia juga datang dengan kelebihan 2-pound tambahan untuk satu pemain lain – pilihan Francelina. Dalam langkah yang tidak dijangka, dia memberikannya kepada pesaing terdekatnya, Alex.

Apabila jurulatih Jillian Michaels mengetahui tentang pesta besar itu, dia menarik Francelina, Alex dan Jeff (yang menikmati beberapa gigitan yang licik apabila lampu keluar) dan memberitahu mereka, “Jika anda bermain, maka anda perlu membayar.”

Mereka berbelanja banyak dalam bentuk satu senaman yang melelahkan, tetapi ketika tiba waktunya untuk menimbang, salah seorang dari mereka masih beresiko.

Semua latihan itu dan bonus 2 paun masih tidak dapat menahan Francelina di atas garis kuning. Malah, dengan kehilangan hanya 2.76 peratus berat badannya, satu-satunya perkara yang menyelamatkannya adalah bahawa orang yang jatuh di bawah garis kuning dengannya (dengan kehilangan 2.75 peratus) adalah seseorang yang dianggap sebagai ancaman yang lebih besar dalam permainan – Michael.

Apa yang anda fikirkan cabaran godaan? Adakah anda fikir pemain yang betul pulang ke rumah pada akhirnya? Kongsi pemikiran anda di halaman Facebook kami.

Kandungan yang berkaitan:

  • Peserta ‘Loser’ jatuh hampir 100 pound untuk menjadi polis yang lebih baik, ayah
  • Tayangan slaid: Bertemu dengan pemain ‘Biggest Loser’ 14

Lebih dalam The Clicker:

  • Bintang ‘Buckwild’ ditangkap dalam serbuan dadah
  • Tim McGraw memberi keluarga tentera sebuah rumah baru di ‘Cake Boss’
  • Undian ‘Walking Dead’: Apa yang perlu dilakukan oleh kumpulan tentang Rick?