Pertunjukan remaja yang berlebihan berat badan ‘Rachael Ray’: Kenapa dia (sedih) tidak mempunyai kes

Obesiti Morbid membawa kepada banyak masalah kesihatan. Penglibatan secara lisan mengenainya lebih teruk lagi. Tambah kamera TV, dan kejatuhan emosi mungkin membawa seseorang untuk mendapatkan hukuman yang sah. 

Itu seolah-olah berlaku selepas itu Christina Pagliarolo, seorang remaja berusia 260 paun, bersetuju untuk mengambil bahagian dalam program penurunan berat badan dua tahun lalu The Rachael Ray Tunjukkan. Dalam tuntutan yang dikhabarkan, Pagliarolo menyaman kecuaian dan kecemasan akibat kecemasan emosi, berdasarkan taktik yang keras yang digunakan oleh pelatih fizikal pertunjukan. Seperti yang anda dapat lihat dari klip ini (klik di sini), pelatih tidak betul-betul meringankan Pagliarolo (yang tidak pernah digunakan sebelum ini) menjadi rutin. Penonton menyaksikan dia melalui “kem boot” awal pagi, walaupun suara suara jurulatih menyatakan bahawa seseorang saiznya tidak boleh ditolak terlalu jauh. 

Apa episod yang tidak digambarkan, menurut Pagliarolo, adalah jurulatih yang menjerit dan menjerit kepadanya, walaupun dia jatuh dari treadmill yang terlalu cepat. Dia terlepas sasarannya untuk kehilangan £ 70 dengan prom. Tekan di sini!

Dalam episod itu, Pagliarolo menyeberang sebagai penyebab yang lemah, sementara Ray dan pelatih menyatakan kekecewaannya kepadanya. Oleh itu, difahami bahawa Pagliarolo merasakan keinginan untuk menyaman pertunjukan tersebut. Tetapi litigasi bukan cara untuk pergi ke sini. 

Pagliarolo bersetuju untuk menyertai pertunjukan itu, dan dia pasti tahu bahawa kehilangan £ 70 memerlukan rutin senaman yang ketat. Sekilas pandang di NBC The Loser Terbesar atau VH1’s Kem Boot Selebriti akan menyiapkannya untuk apa yang akan datang. Adalah malang bahawa apabila keadaan menjadi kasar, Ray dan pelatih kelihatan lebih merendahkan daripada “prihatin,” tetapi Pagliarolo tidak seharusnya dijangka sebaliknya. Pertunjukan TV naik dan jatuh pada drama yang mereka buat, dan penyinaran awam adalah salah satu bentuk yang paling popular di TV pada hari ini. (Execs at The Rachael Ray Show, dengan cara ini, menafikan menerima tuntutan mahkamah setakat ini.) 

Alicia Menendez daripada HuffPost Live menunjukkan bahawa ini tidak membiarkan The Rachael Ray Show dari cangkuk, sama ada. “Terdapat percakapan yang sihat untuk mengadakan pertunjukan ini, di mana mereka cuba mengubah gaya hidup rakyat,” katanya. “Dan ramai orang telah menulis sangat pemikiran tentang fakta bahawa [perbaikan gaya hidup ini] bukanlah realiti bagi banyak orang.” Pengeluar mungkin terlalu banyak berharap dari Pagliarolo. Apabila dia tidak mencapai matlamat yang tidak realistik, mereka membuat kegagalannya menjadi drama TV. 

Malangnya, pengulas lain dalam HuffPost klip menunjukkan ketidakpastian bahawa orang gemuk banyak berurusan dengan setiap hari. Menjawab aduan Pagliarolo yang dia berteriak, dia retak: “‘Letakkan sandwic itu ke bawah!’ Maksud saya, itulah yang anda katakan ketika seseorang mendaki gunung. ” Ia merupakan peringatan mengapa Kahairolo mungkin mahu menurunkan berat badan di tempat pertama-jadi orang akan berhenti memperlakukannya seperti pelahap yang tidak dapat dielakkan. 

Mana yang lebih teruk-lelaki ini tidak sengaja menghina atau merendahkan perasaan Ray? Pagliarolo tidak sepatutnya menyaman pertunjukan itu, tetapi dia pastinya mempunyai hak untuk merasa kecewa. Kekecewaan Ray dalam dirinya tidak melakukan apa-apa untuk membantu dia mencapai matlamatnya. Dan sekarang dia mesti terus hidup di dunia di mana orang refleks memaklumkan kepadanya untuk “meletakkan sandwic,” walaupun dia tidak memegang satu.

Satu versi cerita ini mula-mula muncul di iVillage.