Perseteruan Joel McHale dengan ‘Donnadorable’ HARI INI terus – menonton video

Sejak beberapa minggu yang lalu, Joel McHale telah melemparkan naungan pada TODAY’s Donna Farizan – juga dikenali sebagai Donnadorable – sementara selamat bertengger dari rancangan Netflixnya. Tetapi tiada bersembunyi pada hari Rabu.

Berikutan perjalanan enam jam dari Uber dari Rochester ke New York City Selasa malam, tuan rumah “Joel McHale Show bersama Joel McHale”, yang paling terkenal dengan E! tunjukkan “The Soup” dan NBC / Yahoo! sitkom “Community,” mengembara ke wilayah musuh dengan menyertai Kathie Lee Gifford, Sheinelle Jones dan Donnadorable di studio TODAY.

Lihat kemuncak persengketaan Joel McHale dengan Donnadorable

Apr.18.201804:25

Berdiri bersebelahan dengan sebotol Lambrusco di tangan, McHale dan Donna dibawa dalam perjalanan ke lorong ingatan. Kathie Lee dan Sheinelle menunjukkan penonton beberapa hidangan McHale yang paling tidak dapat diingati oleh Donna dan rancangannya di YouTube, termasuk apabila dia tidak mengizinkannya keluar dari “Donna Off-Air” pada Februari kerana dia berpakaian seperti “peziarah sassy.”

HARI INI

“Setiap kali seseorang memberitahu saya saya berada di acaranya, hati saya jatuh ke dalam perut saya kerana saya tidak mahu tahu apa yang dilakukannya untuk membuat keseronokan saya,” kata Donna HARI INI.

McHale tidak melepaskan Donna dari barbs yang lebih sindiran apabila pertunjukan kembali dari rehat komersial yang cepat. Pelakon berusia 46 tahun, yang kini duduk antara Kathie Lee dan Sheinelle, mendakwa bahawa setiap tetamu Donna yang pernah membawakan pertunjukannya adalah “diperas.” Tetapi keperibadian berusia 26 tahun itu bertepuk tangan dengan video penggemar hip-hop DJ Khaled yang melayan semua yang dia lakukan adalah “Menang, menang, menang tidak kira apa.”

Donna seolah-olah ditangkap dalam perselisihan antara McHale dan HARI HARI HARI INI yang menyerang mereka sendiri.

Joel McHale terhempas KLG, ceramah Hoda – dan ia keluar dari kawalan!

Jun.17.201506:59

Tetapi nampaknya perselisihan antara Netflix dan tuan rumah YouTube mungkin telah menjalankan kursusnya. McHale merakam satu episod “Donna Off-Air,” berikutan penampilannya pada HARI INI. Episod itu akan disiarkan pada hari Jumaat, 27 April dan teaser itu dirancangkan pada 19 April. Walau bagaimanapun, siapa yang mengatakan bahawa McHale akan menahan kebakaran mesra di episod-episodnya yang akan datang?

“Semoga perseteruan ini berakhir,” kata Donna. “Saya tidak tahu jika perut saya boleh mengambilnya lagi.”

Belum dapat dilihat sama ada atau tidak Donnadorable akan muncul sebagai tetamu di pertunjukan Netflix McHale. Apabila ditanya, Donna hanya berkata, “Terserah kepadanya.”