Persembahan ‘Gadis Baru’ Putera menampakkan pencipta mata teary

Selepas semua orang di “New Girl” tenang dari berita Putera – ya, Ungu Satu – tetamu yang membintangi episod Fox komedi Super Bowl episod, ternyata masih ada lagi kegilaan yang harus dilakukan. 

Selain penampilannya yang istimewa pada persembahan yang dia suka, dia berkolaborasi dengan skrip, memberi maklum balas tentang jenaka dan mengetahui dengan tepat di mana dia patut masuk. Putera memainkan dirinya dalam episod (yang bermaksud dia bermain pingpong dan membunuhnya) dan mengubah Jess (Zooey Deschanel) dengan cara dia tidak akan lupa. 

Tetapi pertama sekali, kembali kepada ketakutan: Pencipta dan pengeluar eksekutif Liz Meriwether berkata dia tidak dapat mengatasinya apabila dia melakukan lagu baru semasa episod. 

“Apabila pengambilan selesai, dia seperti, ‘Adakah itu OK?’ dan ia sangat memalukan. Saya agak menangis, “kata Meriwether kepada HARI INI. “Saya cuba memainkannya: ‘Ya, saya fikir ia akan berfungsi,’ tetapi saya benar-benar merobek … Bekerja dengan dia adalah perkara yang paling menakjubkan yang pernah berlaku kepada saya. daripada beliau. “

Muzik royalty Prince makes a special guest appearance on
Royalti muzik Prince membuat penampilan khas tetamu di “New Girl.”Hari ini

Boleh difahami. Tetapi bagaimana Putera menaikkan sitkom? Musim lalu, untuk episod mengenai keperawanan, penulis ingin Cece (Hannah Simone) untuk mendedahkan bahawa dia kehilangannya kepada Putera. Meriwether menghubungi pengurus penyanyi, yang memberitahu dia sibuk pada masa itu, tetapi dia menyukai persembahan itu dan mahu berada di sana pada masa akan datang. Meriwether mengambil itu sebagai kesopanan dan berpindah. 

Tetapi musim ini, pengurus itu menghampiri. 

“Ia adalah tepat ketika jaringan menawarkan kami tempat Super Bowl dan ia adalah perkara yang jelas untuk mendapatkan Putera selepas Super Bowl kerana ia berasa begitu besar dan menarik,” kata Meriwether. “Selalu ada cabaran slot itu kerana anda memperkenalkan pertunjukan anda kepada penonton baru yang sangat besar sehingga episod itu harus berfungsi pada dua peringkat: Ia hampir semula juruterbang siri tetapi ia juga harus berfungsi sebagai episod khas untuk orang yang telah menonton selama tiga musim Dan juga, bagaimana kita mempunyai seseorang seperti Putera bermain sendiri dan masih membuat yakin bahawa ini akan berlaku kepada kumpulan orang ini? “

Putera menjaga itu. Dia memberi idea membantu Jess melalui masalah hubungan dengan Nick (Jake Johnson) dengan memberi dia makeover dalaman dan luaran.

“Dia cuba menjadikannya menjadi lebih kuat, lebih berani, lebih seperti Pangeran sendiri,” kata Meriwether. “Sebenarnya idea itu … Dia benar-benar mempunyai naluri yang hebat untuk komedi .. Dia tahu persembahannya dengan sangat baik … Getarannya bermain dengan baik dengan Zooey kerana dia lebih baik dan lebih kuat dan gembira. sejenis Oracle yang sangat sejuk. “

Menjelang akhir episod, Jess, Nick dan rakan-rakan mereka tertanya-tanya bagaimana mereka akan meneruskan kehidupan mereka sekarang bahawa mereka telah bersuara dengan seorang artis yang begitu keren yang pernah dikenal pasti hanya dengan simbol. Selepas menghabiskan masa bersamanya, Meriwether memahami perasaan itu juga.

“Saya pasti berasa kagum apabila saya bercakap dengannya,” katanya. “Saya sangat janggal secara umum dan bercakap dengan Putera dan cuba untuk menyatukannya tidak mudah, saya fikir dia membawanya kepada orang kerana dia seorang jenius yang benar, jika anda seorang peminat Pangeran yang dahsyat, anda akan pergi untuk benar-benar menikmati episod itu kerana ia adalah satu keseronokan baru pada dia. Dia benar-benar, benar-benar lucu. “

Tetamu “New Girl” yang dibintangi oleh Prince airs Ahad lalu selepas Super Bowl on Fox.