Penyanyi ‘psycho gila’ membawa drama besar kepada Hari Kumpulan ‘American Idol’

Kez Ban adalah wanita yang selalu ditakuti apabila anda disusun bersama untuk tugasan kumpulan. Dia adalah orang yang harus pergi sendiri, yang tidak akan mematuhi rahmat sosial biasa hanya untuk menutup penjualan. Siapa yang – mari kita nyata di sini – berarak ke gelanggang drummer yang berbeza.

Mengenai “American Idol,” dia juga yang membawa episode Rabu dalam perjalanan ke pusingan akhir di Hollywood.

Ia adalah satu kejutan bahawa dia selamat hari kumpulan, tetapi dia sepatutnya. Tidak begitu banyak untuk suaranya, yang dicemari oleh dia berada di bawah cuaca dan merupakan citarasa yang diperoleh dalam apa jua keadaan, tetapi kerana dia adalah salah satu daripada jalan cerita yang menarik.

Malah sebelum solo pertamanya, kami mendapat rasa apa yang akan datang, kerana dia menyatakan bahawa “kebanyakan gadis-gadis ini mempunyai rasa yang berbeza dalam muzik daripada yang saya lakukan” dan kemudian kelihatannya bergetar bahawa dia tidak mendapat 30 saat yang dijanjikan untuk memanaskan up. Dia terus maju, diselamatkan dari kesulitan yang tidak dapat dielakkan dalam mencari kumpulan untuk menyanyi dengan peraturan baru yang mempunyai kakitangan “Idol” membuat tugasan.

Itu berita buruk bagi Janelle Arthur, Angela Miller dan Breanna Steer, yang mendapati diri mereka dengan keempat yang tidak hanya pergi dengan aliran itu. Pertama, Ban berkata dia akan bertarung hingga mati untuk memilih “California Dreamin,” tetapi menetap untuk “Be My Baby sebaliknya. “Saya tidak perlu menyanyi lagu yang membuatkan saya mahu muntah – ya!” Katanya.

Ban dan seluruh kumpulannya dicampur seperti bir dan jus cranberry dari awal. “Adakah semua orang ingin menyatakan kebimbangan mereka, atau adakah ia akan membuatnya lebih buruk?” Katanya. Ketika yang lain bercakap tentang bagaimana tegang mereka, dia menjawab “Adakah kita memerlukan bulatan urut belakang?” Yang mana dalam mana-mana penetapan lain adalah jenis pernyataan yang membawa sama ada peguam atau polis.

“Saya kadang-kadang mengatakan perkara-perkara yang sangat bodoh pada masa ini,” katanya.

Apabila Ban kemudian mahu makan malam, tiga penyanyi yang lain akhirnya memutuskan untuk bekerja dengan harmoni tanpa dia dan meninggalkannya ke peranti sendiri, keputusan pintar dan logik yang jarang berlaku pada hari kumpulan.

Perkara tidak menjadi lebih baik pada hari berikutnya. Krew kamera “Idol” meletup ke biliknya jam 5:45 pagi, dan Ban menjawab “Anda orang menyedut.” Serius – siapa yang tidak memilikinya? Sekiranya awak kamera masuk ke rumah anda sebelum matahari terbit, saya yakin anda tidak akan gembira sama ada.

Tetapi apabila kumpulan itu akhirnya mengambil alih panggung, Arthur dan Miller mengabaikan drama itu, mengambil peringkat tengah untuk solos mereka, dan kelihatan digilap dan bersedia. Steer dan Ban lebih tidak sekata, tetapi semuanya maju.

“Kez Ban, anda tahu anda seorang psiko yang gila, dan saya suka itu,” kata Nicki Minaj.

Ia adalah malam yang baik untuk kesunyian di sekeliling, kerana keperibadian Zoanette Johnson akan kembali semula pada hari Khamis. Johnson terselamat walaupun begitu tidak senang dengan pilihan lagu kumpulannya yang jurulatih vokalis Michael Orland terpaksa melangkah masuk. “Satu-satunya objek esok adalah untuk mendapatkan dan untuk ke pusingan seterusnya. Sama ada anda gembira atau tidak, anda perlu membuatnya berfungsi sekarang, “katanya, frasa yang perlu diingat oleh semua” Idol “yang diharapkan.

Kami belajar beberapa perkara lain juga. Sebagai permulaan, tiada sesiapa yang menunjukkan persembahan bakat harus menyanyi Gotye’s “Somebody That I Used to Know.” Pernah. Pada ketika ini, Idola telah membantainya dengan sangat teruk dan begitu konsisten sehingga Gotye harus menyanyikan sesuatu yang lain apabila mungkin. 

Juga, Amerika Syarikat adalah jauh di belakang pesaingnya dalam kategori “menipu dengan menulis di tangan”. Mungkin semua orang dalam persembahan itu adalah seorang jenius dan tidak pernah memerlukan untuk mendapatkan kelebihan tambahan itu untuk melepasi ujian ejaan ketujuh sebelum ini (bukan kerana saya mengaku apa-apa), tetapi mana-mana penipu yang baik tahu bahawa anda menggunakan langkah-langkah ini secara halus. Anda tidak menatap lengan anda seperti anda sedang menunggu orang asing melepaskannya. Anda melakukannya, dan Nicki menulis “mereka menghisap” tentang anda di telapak tangannya sendiri.

Kemudian lagi, selagi anda mempunyai keperibadian dan dapat memberikan beberapa rakaman yang baik untuk membuat episod dua jam berjalan dengan lebih cepat, anda mungkin boleh melakukan hampir apa sahaja yang anda mahukan.

Apa yang anda fikirkan nombor kumpulan? Kongsi pemikiran anda di halaman Facebook kami!

Kandungan yang berkaitan:

  • Nicki Minaj menyakitkan hati ‘American Idol’
  • Hakim Ex-‘American Idol menyambut anak lelaki

Lebih dalam The Clicker:

  • ‘Walking Dead’ menjadi hitam dan putih pada Hari Valentine
  • Anderson Cooper bashes ‘palsu’ ” Sarjana Muda ‘
  • Pakar ‘Penyorongan: Buried Alive’ meninggalkan air mata kerana anjing keluarga