Penny dan Leonard akhirnya terlibat dalam ‘Big Bang Theory’

Gembira, “The Big Bang Theory” peminat: Penny dan Leonard secara rasmi terlibat!

Ya, selepas bertahun-tahun bertarikh dan empat cadangan yang ditolak di antara mereka, Leonard akhirnya meletakkan cincin di atasnya pada hari “The Gorilla Dissolution,” episod terakhir musim tujuh.

(Sudah lama dalam pembuatan, ia juga telah mengambil sembilan musim dan bukan tujuh sebenar.)

Guess Penny benar-benar ingin menghabiskan sisa hidupnya memberitahu orang bagaimana mengeja “Hofstadter.”

Bukannya tidak ada drama dulu. Selepas pelakon bercita-cita mendapat kaleng dari peranannya sebagai penari go-go biseksual yang berubah menjadi gorila (ya, dia benar-benar itu terdesak untuk kerja) dalam “Serial Ape-Ist 2: Monyet See, Monkey Kill,” Penny menyedari ia adalah masa untuk mula membuat keputusan yang serius. Anda tahu, seperti mendapat perhatian.

Tetapi ahli fizik eksperimental itu kurang teruja dengan minatnya yang sangat lama (sangat) minatnya untuk berkahwin dengannya, melihat dirinya sebagai muffin dedak yang sihat dan bukan Pop-Tart yang menggemari diabetes. Dan apabila dia menuntut untuk mengetahui apa yang dia perlukan, hati-lebat “awwww!” masanya tiba.

“Anda, anda Pop-Tart bodoh!” dia menyatakan.

Dan begitu, cincin Leonard yang dibawa dalam dompetnya selama bertahun-tahun membuat penampilannya yang hebat. (Awwww!) 

Dalam beberapa minit selepas penyiaran “Big Bang” East Coast, “Penny dan Leonard” sedang berkembang apabila peminat mengambil Twitter untuk menyatakan kegembiraan mereka di perkahwinan yang lama ditunggu-tunggu.

Walaupun ia berakhir dengan “aw aweh”, acara romantis adalah anti-climactic untuk bermula. Tapi, sekurang-kurangnya ia tidak berlaku di tengah pengebumian Profesor Proton! 

Di mana penglibatan tidak-dongeng-dongeng datang dari sini, siapakah yang tahu? (Mungkin Sheldon dan Amy akan mengalahkan mereka ke mezbah! Perkara-perkara orang yang tidak dikenali telah berlaku pada “Big Bang,” seperti Howard berkahwin dengan kecantikan yang cemerlang seperti Bernadette, atau Raj mendapat teman wanita, atau seekor rokok monyet atau Sheldon secara sukarela memeluk Leonard. , anda mendapat idea itu.) 

Tetapi “Big Bang Theory” akan mempunyai sekurang-kurangnya melalui musim TV 2016-2017 untuk merancang perkahwinan yang sempurna. (Atau perpecahan.)

“The Big Bang Theory” disiarkan pada Khamis pukul 8 malam. di CBS.