Peningkatan Lindsay Lohan pada ‘SNL’ adalah lakaran klasik ‘Debbie Downer’

Lindsay Lohan kembali menjadi tuan rumah “Saturday Night Live” hujung minggu ini, dan salah satu daripada kejutan Jimmy Fallon mengingatkan kita tentang lakaran klasik “Debbie Downer” yang memaparkan aktres pada 2004.

Lohan dihentikan oleh “Late Night” Khamis untuk bercakap mengenai “SNL” dan Fallon membawakan penyiaran pertama “Debbie Downer,” lakaran yang dibintangi Rachel Dratch sebagai watak yang selalu membunuh suasana bahagia perhimpunan dengan berita buruk dan fakta negatif.

Beberapa detik tersayang “SNL” datang apabila ahli cast tidak dapat mengawal ketawa mereka sendiri semasa sedikit, dan lakaran khusus ini yang menampilkan reuni keluarga di Disney World adalah contoh utama. Lohan dan Fallon kedua-duanya kehilangannya bersama ahli pelakon Amy Poehler, Horatio Sanz dan Fred Armisen.

Pelakon-pelakon itu tidak bersenjata melawan setiap bunyi sangkakala yang cedera dan menutup wajah Dratch yang disiksa ketika ia membunuh buzz Disney dengan ceramah tentang pemanasan global, keganasan dan ledakan kereta api di Korea Utara.

Tonton lakaran penuh di sini:

“Saya cuba untuk tidak ketawa,” Fallon memberitahu Lohan pada hari Khamis. “Saya tahu anda, tetapi ia menjadi lebih buruk,” katanya menjawab.

Mari kita berharap Lohan dan geng “SNL” dapat menangkap detik lain untuk mengingati hari ini.

Kandungan yang berkaitan:

  • Lohan berkata dia berasa rendah diri, bersedia untuk kembali semula pada usia 25 tahun
  • Pada wawancara pada tahun 2006, Lohan menumpukan kepada kerjaya
  • Lohan mengejek media dalam promo ‘SNL’
  • Tayangan gambar Lindsay Lohan
Loading...