Pembeli ‘Storage Wars’ Mark Balelo ditemui mati di tempat kerja

Dikemaskini pada 07:49 p.m. ET: Mark Balelo, yang muncul dalam “Penyimpanan Wars” A & E sebagai pembeli loker yang kerap, didapati mati pada hari Isnin di tempat kerja Californianya, Ventura County Star telah melaporkan.

Keperibadian realiti meninggal dunia akibat keracunan karbon monoksida, Pejabat Ventura County Coroner mengesahkan E! Berita. Kematiannya diperintah sebagai bunuh diri.

Balelo ditangkap pada Sabtu kerana disyaki mempunyai bahan terkawal dan dijangka hadir di Mahkamah Tinggi Ventura County pada 19 Februari. 

Anak berusia 40 tahun itu adalah pemilik Balelo, Inc., sebuah perniagaan barangan pembubaran. Beliau datang ke perhatian media pada April 2011 ketika ia kembali salinan buku komik Aksi Komik 1938 yang jarang ditemui di loker penyimpanannya, lebih dari 10 tahun setelah dicuri dari pemiliknya – aktor Nicolas Cage. 

Balelo mula-mula muncul di “Storage Wars” pada bulan Ogos 2011. Pada halaman Facebooknya, beliau telah menunjukkan dia sedang “sedang mempraktikkan rancangan realiti baru sendiri.”

Sejak belajar kematian Balelo, beberapa bintang “Penyimpanan Wars” telah berkongsi pemikiran mereka tentang dia di Twitter, termasuk Darrell Sheets, juga dikenali sebagai penonton “The Gambler,” dan pelelong Dan Dotson.

 

Kandungan yang berkaitan:

  • Kebakaran rangkaian kembali kepada tuntutan menipu ‘Storage Wars’
  • Realiti menunjukkan penangkapannya pada tahun 2012

Lebih dalam The Clicker:

  • ‘Undang-undang & Perintah: SVU’ pertama kali dilihat: Kes dingin meninggalkan sirip di dalam sejuk
  • Bintang ‘Buckwild’ ditangkap dalam serbuan dadah
  • Peserta ‘Loser Terbesar’ merasakan kalori sebanyak 1.000 kalori dalam cabaran godaan