Pelakon ‘The Conners’ mendedahkan apa yang ia suka pada set tanpa Roseanne Barr

Emma Kenney membukanya mengenai apa yang ia lakukan pada “The Conners” tanpa pelawak Roseanne Barr.

Pelakon berusia 18 tahun, yang memainkan anak remaja Darlene Conner (Sara Gilbert) Harris, memberitahu Kami perkara-perkara Mingguan berjalan lancar pada set spin baru “Roseanne”.

Gambar: EMMA KENNEY
Emma Kenney adalah salah satu daripada segelintir ahli cast yang bercakap ketika Barr menulis tweet yang bersifat perkauman.Robert Trachtenberg / ABC

“Pembacaan meja pertama adalah hebat,” kata Kenney. “Ia sangat bagus untuk melihat semua orang, dan saya sangat gembira, saya tidak sabar menunggu semua orang melihatnya.”

ABC mengumumkan “The Conners” akan menyertai musim gugurnya satu bulan selepas rangkaian tiba-tiba membatalkan kebangkitan “Roseanne” melanda atas tweet rasis oleh Barr.

SARA GILBERT, JAYDEN REY, MICHAEL FISHMAN, AMES MCNAMARA, JOHN GOODMAN, LAURIE METCALF, LECY GORANSON, EMMA KENNEY
Pada akhir bulan Ogos, ABC berkongsi foto dari meja rasmi “The Conners” yang pertama. Eric McCandless / ABC

Menurut Kenney, pelakon pameran itu – yang termasuk setiap anggota “Roseanne” kecuali Barr – tidak mempunyai masalah kembali ke ayunan pengeluaran.

“Saya fikir kita semua sangat profesional,” jelasnya. “Dan ada banyak lagi kisah yang perlu diberitahu melalui keluarga Conner dan begitu banyak aspek kehidupan yang lain yang akan kami sampaikan, dan saya sangat teruja dan berterima kasih atas itu.”

Pelakon itu adalah salah satu daripada hanya beberapa ahli pelakon “Roseanne” yang bercakap selepas Barr menulis tweet komentar rasis membandingkan seorang bekas pembantu pentadbiran Obama untuk “kera”.

“Saya cedera, malu, dan kecewa,” kata Kenney pada Mei lalu. “Komentar rasis dan tidak menyenangkan dari Roseanne tidak boleh dimaafkan.”

Semasa wawancara di minggu podcastlast, Rabbi Shmuley Boteach yang berkonsepkan konservatif, Barr berjanji untuk kekal “neutral” mengenai “The Conners.”

“Saya tidak akan mengutuknya atau memberkatinya, saya tetap neutral, itulah yang saya lakukan,” kata Barr.

“The Conners” debut pada ABC pada pukul 8 pagi. ET pada 18 Okt.

‘Saya membuat kesilapan’: Roseanne Barr bercakap dalam temuduga TV pertama sejak menembak

Jul.27.201802:41