Pelakon ‘Seks dan City’ meraikan ulang tahun ke-20: ‘Di luar impian kita yang paling liar’

Sama ada anda seorang Carrie, Miranda, Charlotte atau Samantha, anda mempunyai alasan untuk meraikan kerana hari Rabu menandakan ulang tahun ke-20 premiere televisyen “Seks dan City”.

Kristin Davis, yang memainkan gadis baik Charlotte York pada seri HBO terhebat, menghormati majlis khas di Instagram dengan nota kesyukuran untuk semua orang – termasuk peminat – yang membantu membuat “SATC” hebat.

https://www.instagram.com/p/Bjr5DWhnVlr

Davis, 53, berkongsi foto dirinya dengan bintang-bintang bersama Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon dan Kim Cattrall yang diambil pada hari terakhir mereka menembak.

“Saya suka satu hari terakhir ini yang kami panggil siri ini kerana ia menunjukkan para penulis dan anak-anak kapal. Sekumpulan manusia yang luar biasa yang tidak diakui cukup!” dia menulis.

The cast of
“Sex And The City” berlari selama enam musim di HBO dan dicalonkan untuk lebih daripada 50 anugerah Emmy.Getty Images / Getty Images

Foto itu juga menangkap “berapa banyak persembahan itu penting kepada kita,” Davis meneruskan.

“Sarah Jessica Parker dan saya menangis seperti bayi di jalanan, apa yang kita semua boleh lakukan bersama dan sokongan daripada para peminat di seluruh dunia adalah di luar impian kami yang paling liar. Kami bersambung selama-lamanya dan saya sangat bersyukur,” katanya..

Bagi Parker, 53, dia berkongsi kenangannya di Instagram, termasuk watak-watak Carrie yang paling tidak dapat dilupakan – seperti pakaian percetakan akhbar Dior dari belakang pada hari itu – dan beberapa gambar manis bersama rakan-rakan bekas rakannya.

https://www.instagram.com/p/Bjs6pwxgrMb

Aktris itu memetik gambar dengan ayat tentang betapa sukarnya memilih foto dan kata-kata yang disertakan, dan dia menambahkan ini: “‘Adakah mereka beberapa tahun terbaik dalam hidup anda?’ Abso-f & * # – ing-lutely. “

https://www.instagram.com/p/Bjp7KUxFaZi

Nixon, 52, yang kini sedang menjalankan gubernur New York, menghidangkan acara ke-20 dengan barisan kempen “SATC” yang bersemangat. Pelakon dan aktivis, yang memainkan perunding yang berpandangan kerjaya Miranda Hobbes, berkongsi video mengenai barang-barang baru, yang termasuk beg tote yang dihiasi dengan ungkapan “Saya Miranda dan saya mengundi untuk Cynthia.”

https://www.instagram.com/p/Bjr7NnOnvCP

Funnyman Mario Cantone, 58, yang dibawa ketawa sebagai perancang perkahwinan yang tumpul dan mengecewakan Anthony Marantino, dirayakan dengan pengunduran Carrie Bradshaw (Parker) dalam pakaian perkahwinannya dari filem “Sex and the City” yang pertama.

Willie Garson berkongsi kembalik dengan Parker, menulis, “Apa yang menunggang keluarga kecil kami telah bersama-sama.”

Pelakon berusia 54 tahun itu, yang memainkan lagu BFF Stanford Blatch, berkata dia “bersyukur” untuk dapat menceritakan begitu banyak cerita semasa enam musim pemenang Emmy dan dalam dua filemnya..

“Selamat ulang tahun ke-20 dan terima kasih kepada semua penonton di mana-mana,” tulisnya. “Kami pasti telah menghargai anda membawa kami ke dalam hidup anda dan apa yang anda biarkan kami pergi dengan.”

Berikut adalah apa yang Kyle MacLachlan ingat tentang bekerja dengan teman lelaki ‘Sex dan City’ yang lain

Mac.21.201803:16

Loading...