Pelakon ‘Pengurusan Kemarahan’: Saya tidak fikir tentang masa lalu Charlie Sheen

Charlie Sheen tidak mempunyai reputasi sebagai pelakon yang mudah bekerja. Memandangkan sejarah buruknya yang baru-baru ini, hampir semua orang yang berkaitan dengan bekas sitkomnya, “Dua dan Separuh Lelaki,” adalah adil untuk mempersoalkan bagaimana bintang rock yang diisytiharkan diri dari Mars itu dengan pantas melengkapkan pelakon untuk menunjukkan “comeback” “Pengurusan Kemarahan.” Pasti, wang dan kekayaan (yang meragukan) yang datang dengan bekerja bersama Sheen pasti membantu, tetapi ada yang dekat dengannya telah memilih untuk melindungi diri mereka dari realiti keras Sheen yang tidak begitu jauh masa lalu.

“Sejujurnya, saya telah mendengar sedikit apa yang telah berlaku semasa penipuan besar itu, tetapi saya tidak besar, seperti, TMZ atau apa-apa, jadi saya tidak terlalu banyak membaca,” kata Daniela Bobadilla, yang memainkan anak perempuan Sheen, 15, Sam Goodson. “Sebagai seorang, dia hanya yang paling prihatin, dan dia sangat berterima kasih kepada siapa saja dan apa sahaja di sekelilingnya.”

Walaupun anda tidak mengenali namanya, Bobadilla bukanlah pendatang baru untuk skrin kecil. Dia bermain Emma pada NBC yang dibatalkan hanya “Awake,” dan tetamu membintangi “Desperate Housewives” tahun ini sebelum siri berakhir.

Watak berumur 19 tahun itu mempunyai pekerjaannya yang dipotong untuknya “Pengurusan Kemarahan”. Sam sekolah tinggi mempunyai tugas untuk menjaga ayahnya yang cenderung marah, cetek (Sheen) di lurus dan sempit. Walaupun Bobadilla tidak mempunyai pengalaman di dunia tentang bekerja dengan pelakon yang terkenal, mengabaikan masa lalunya memerlukan beberapa ungkapan yang cerdik dan pemikiran yang unik.

Ditanya apakah tingkah laku masa lalu Sheen mencemarkan pertunjukan itu, Bobadilla mendesah, lalu menjawab, “Tergantung apa yang kamu fokus.”

Tetapi untuknya ia bukan masa lalu Sheen tetapi persaraannya yang hampir pasti akan menjejaskan. “Charlie begitu baik saya sangat sedih ketika dia memberitahu saya bahawa (dia akan bersara selepas ‘Pengurusan Kemarahan’). Saya bertanya kepadanya suatu hari nanti, ‘Adakah anda pasti?’ Dia seperti, ‘Ya. Anda boleh menonton barang-barang awal saya. Saya telah melakukannya untuk seketika. ‘Begitu banyak orang yang menyukainya. Maksud saya, saya akan sedih. Sangat sedih.”

Mungkin kesedihan ini berpunca daripada Sheen yang baru dicipta semula yang telah membuat imej yang lebih baik dari dirinya semasa hurray yang terakhir, penebusan itu, menunjukkan sikap manis terhadap Bobadilla sejak audion pertamanya untuk pertunjukan.

Selepas uji bakat, “Charlie mula menyanyikan salah satu lagu yang telah saya lakukan dalam produksi teater muzikal, dan ia benar-benar menggelisahkan saya,” kata Bobadilla. “Saya suka, ‘Uh …,’ dan dia seperti, ‘Yup, saya YouTubed you!'”

Jalankan carian YouTube untuk Sheen, bagaimanapun, dan jelas bahawa dia tidak memimpin sebagai senyuman dan senyuman kehidupan sebagai bintang bersamanya. Sukar untuk melihat Sheen yang sangat menggambarkan Bobadilla. Kekecewaannya dengan “Dua dan Separuh Lelaki” masih kekal, dan dia mengekalkan kepahitan terhadap industri TV yang terbukti dalam temu ramah baru-baru ini dengan The New York Times.

“Saya menonton yahoos (di” Dua dan Separuh Lelaki “) perjuangan di atas sampah, dan ia masih sampah dan mendesak bahawa mereka telah melakukan yang terbaik, dan mereka tidak,” dia fumed ke kertas. “Mereka mendapat malas. Dan mereka mendapat persembahan lain dan meninggalkan kami. Apa-apa sahajalah.”

Walaupun Sheen bekerja melalui pelbagai kesilapan baru-baru ini dan hubungan yang mereka telah musnah, dalam mata glimmering Bobadilla, matahari bersinar terang dan segala-galanya membengkak untuk bintang bersama dan “Pengurusan Kemarahan.”

“Saya perlu melihatnya sebagai orang yang diharapkannya,” katanya. “Dia sudah kembali, dia OK, dia cuba buat perkara betul!”

Sama ada ia betul-betul di sebelah titik.

“Pengurusan Kemarahan” perdana pada 28 Jun pada pukul 9 malam. pada FX.

Adakah anda ingin melihat jika Sheen menukar daun baru untuk “Pengurusan Kemarahan”? Kongsi pemikiran anda di halaman Facebook kami.

Kandungan yang berkaitan:

  • Charlie Sheen untuk bersara selepas ‘Pengurusan Kemarahan’
  • ‘Pengurusan Kemarahan’ Charlie Sheen dilanda tuntutan $ 50 juta
  • Charlie Sheen: Dad Martin bermain ayah saya di ‘Pengurusan Kemarahan’

Lebih banyak di The Clicker

  • Bintang Sister’s Wife Kody Brown: Saya bukan peminat
  • Lelaki Muslim mendapat 11 1/2 tahun penjara kerana mengancam penulis ‘South Park’
  • Letterman berjumpa dengan Bieber atas tatu remaja