Pelakon ‘Ini Adakah Kami’ kembali ke set untuk Musim 3 dan mempunyai masa yang terbaik

Penonton “Ini Adakah Kami” yang ingin melihat episod baru rancangan kegemaran mereka masih perlu menunggu sehingga kejatuhan sebelum Jack dan seluruh pek Pearson kembali untuk Musim 3.

Tetapi mereka tidak perlu menunggu sama sekali untuk mendapatkan pandangan mengintip pada tindakan yang ditetapkan!

Pada hari Selasa, pelakon dan anak kapal memulakan penggambaran musim baru dan mula berkongsi keseronokan.

Lihat gambar di belakang dari ‘Ini Adakah Kami’ Musim 3!

Jul.11.201800:37

Ya, seronok! Peminat boleh mengetepikan kotak tisu “Ini Adakah Kami” dengan selamat, kerana tidak ada apa-apa untuk menangis di sini.

Pencipta siri Dan Fogelman menendang sesuatu dengan penembakan yang masih jauh dari musim yang akan datang. Gambar itu menampilkan bintang Sterling K. Brown dan Susan Kelechi Watson – aka Randall dan watak Beth-in, tersenyum dan bersorak sepanjang beberapa acara di luar skrin.

Secara terang-terangan, memandangkan penonton terakhir kali melihat Randall itu berada di depan kilat yang tidak menyenangkan yang tidak menampilkan Beth sama sekali, ini sekilas tentang hari-hari bahagia untuk pasangan itu adalah seorang yang dialu-alukan.

Begitu juga:

Satu-satunya perkara yang lebih baik daripada melihat masa-masa yang baik antara Randall dan pengantin perempuannya ialah melihat Brown dan Watson bangun untuk beberapa keseronokan di antara pemandangan – dan turun ke bawah The Shiggy.

Malah generasi Pearsons yang termuda tidak dapat senyum ketika mereka kembali bekerja.

Sekiranya keghairahan ini mempunyai peminat yang teruja untuk apa yang akan datang, mereka sepatutnya. Menurut Fogelman, Musim 3 mungkin menjadi yang terbaik.

“Saya fikir kami mungkin melihat musim yang paling bercita-cita tinggi, yang berpotensi musim terbaik kami, yang jarang dikatakan apabila anda memasuki episod 37 acara anda, tetapi saya rasa diisi semula,” katanya kepada E! Berita kembali pada bulan Mei. “Saya fikir kami mempunyai perkara yang sangat hebat dan menunjukkan sebenar bagi pelakon-pelakon ini.”

“Ini Kami” kembali dengan episod baru pada 25 September.

Bintang kanak-kanak ‘This Is Us’ ini menyeru pengganggu yang menggoda giginya

Jun.27.201801:08