Pelakon ‘Dawson’s Creek’ bersatu semula dan kami menangis menangis

Mungkin ada peminat TV yang tidak tahu bahawa Katie Holmes, James Van Der Beek, Joshua Jackson dan nominasi Oscar empat kali, Michelle Williams tidak pernah memerintah tiub untuk peminat “Dawson’s Creek”.

Tetapi bagi kita yang tidak sabar-sabar untuk melihat apa saga remaja itu akan membawa kita setiap minggu dari tahun 1998-2003, kita akan menangis huru-hara: 20 tahun selepas pertunjukan bermula, kumpulan itu kembali!

Hiburan Weekly
James Van Der Beek, Michelle Williams, Katie Holmes dan Joshua Jackson kembali ke jerung dalam edisi baru Entertainment Weekly.Hiburan Mingguan

Atau sekurang-kurangnya di hadapan Entertainment Weekly, yang mengumpul kuartet utama buat pertama kalinya sejak akhir-akhir ini untuk bercakap tentang apa yang membuatnya berfungsi, kenapa watak-wataknya sangat disayangi, dan sama ada ia mungkin bersedia untuk memandu lagi ke “Creek.”

“Ia benar-benar sihat dan benar-benar Americana,” kata Greg Berlanti, yang kini eksekutif menghasilkan “Riverdale” dan mendapat penulisan besarnya pada “Dawson’s Creek.” “Sekiranya orang mahukan gambaran yang sempurna tentang apa yang ingin menjadi umur pada tahun 90-an dan menjadi orang muda pada masa itu, ‘Dawson’ akan sentiasa menjadi kapsul masa.”

Holmes (Joey) masih remaja semasa penggambaran, dan berkata skrip itu “menyatakan perkara yang saya masih cuba memahami sendiri.”

Artikel itu juga menunjukkan berita menarik yang menarik: Bintang “Anatomi Kelabu” Masa Depan Katherine Heigl mengikuti audisi untuk peranan Williams sebagai Jen, tetapi Williams meraih bahagian dengan kata-kata yang jarang, bermain adegan kebanyakannya diam antara Jen dan datuknya yang mati.

1997 The cast of
Holmes, Van Der Beek, Williams dan Jackson, pada tahun 1997 di “Dawson’s Creek.”Getty Images

Dan bercakap tentang tangisan hodoh, Van Der Beek (Dawson) mempunyai pecahan finale Musim 3 klasik di mana dia melakukannya dengan tepat, dan imej itu sering muncul sebagai meme internet. “Saya gembira kerana dapat bekerja selama enam tahun di acara, 120 jam, dan ia akan direbus hingga tiga saat,” kata pelakon.

melalui GIPHY

Akankah kita melihat lebih banyak lagi “Dawson’s” dalam masa terdekat? Malangnya, jawapannya mungkin tidak.

“Apa yang saya sukai dengan pertunjukan ini adalah ia wujud pada masa media pra-sosial, pra-internet, dan ia nostalgia ketika kami menembaknya,” kata Holmes. “Saya sangat suka di mana, jadi jujur.”

Michelle Williams: Saya tidak pernah mendengar ‘sesuatu yang serius’ tentang reuni ‘Dawson’

Apr.18.201603:38

Kisah sampul Entertainment “Weekly” Dawson Creek akan dijual pada hari Jumaat, 30 Mac. Tonton episod penuh “Entertainment Reunion Cast Mingguan: Dawson’s Creek” pada PeopleTV.

Ikut Randee Dawn di Twitter.