Paula Abdul bercakap ‘American Idol’ reboot, tetapi mengatakan dia tidak mahu kembali

Daripada semua hakim “American Idol” selama ini, kami harus mengatakan bahawa kami mempunyai tempat paling lembut untuk Paula Abdul. Dia sukar tapi lembut selama tempoh tujuh tahun di pameran itu, dan kami secara peribadi mengundi dia pada reboot yang dirancang bagi pertandingan siri pertandingan.

Paula Abdul: Kanak-kanak Baru di Blok, Boyz II Lelaki adalah ‘seperti saudara lelaki saya’

Mei.15.201703:22

Malangnya, Abdul sedang melarikan diri.

Semasa berbual dengan Hoda Kotb dan Kathie Lee Gifford pada hari Isnin, Abdul – yang melawat untuk mempromosikan lawatannya bersama Anak-anak Baru di Blok dan Boyz II Men – berkata dia tidak tergesa-gesa untuk menjadi hakim lagi.

Paula Abdul: Anak-anak baru di Blok adalah ‘menjaga saya selaras’ dalam lawatan

Mei.15.201705:56

“Saya teruja untuk reboot,” katanya ketika ditanya sama ada dia mahu kembali ke acara itu, yang membalut musim 15 musim di Fox tahun lalu. “Saya mempunyai masa yang luar biasa pada persembahan itu dan diberkati menjadi sebahagian daripadanya dari awal, tetapi saya fikir mereka perlu melakukan keseluruhan semula.”

Randy Jackson, Paula Abdul, Simon Cowell
Randy Jackson, Paula Abdul dan Simon Cowell sebagai hakim pada “American Idol” pada tahun 2008.AP

Ini datang dari tumit Simon Cowell (dengan siapa dia diadili, bersama Randy Jackson, untuk kebanyakan pertunjukan itu) mengumumkan pada minggu lepas bahawa dia juga tidak merancang untuk menyertai pertunjukan.

Yang berkata, “Idol” telah mempersiapkan Abdul untuk lawatannya sekarang, di mana dia bintang wanita di jalan dengan busload lelaki. “Ia tidak seperti saya tidak biasa dengannya, dengan Simon, Randy dan Ryan (Seacrest),” katanya dengan senyuman. “Mereka seperti saudara-saudara saya!”

BERKAITAN

  • Simon Cowell memberitahu HARI INI dia tidak akan kembali ke ‘American Idol’

  • Kanak-kanak baru di Blok kembali ke bandar, sangat sukar di plaza TODAY

Ikut Randee Dawn di Twitter.