Patrick Stewart mempunyai nasihat untuk diri yang lebih muda: Bersorak #% @ $ up!

Gambar: Patrick Stewart
Patrick Stewart mendedahkan nasihat perbualan yang tegas yang akan diberikannya kepada adiknya semasa Dewan Perbandaran SiriusXM di New York City.Dimitrios Kambouris / Hari ini

Pasti, Patrick Stewart adalah bintang veteran dari pentas dan skrin yang sama seperti yang terkenal kerana kecanggihan skrinnya kerana dia adalah untuk bertindak melakonkannya, tetapi ia tidak selalu seperti itu. Kembali pada hari itu, Stewart tenang, tegang dan hanya “membosankan”.

Stewart dan rakan-rakannya “X-Men: Days of Future Past” Hugh Jackman dan James McAvoy baru-baru ini berkumpul untuk Dewan Perbandaran SiriusXM, di mana bekas pelakon “Star Trek: The Next Generation” mendedahkan nasihat yang ada sekarang untuk yang lebih muda diri sendiri.

“Patrick, bersoraklah!” dia menjerit.

Sedikit kebijaksanaan itu datang sebagai kejutan kepada salah seorang sahabatnya.

“Sudah tentu awak seperti orang yang paling bahagia yang saya tahu,” kata Jackman.

Tetapi itu, ternyata, tidak selalu berlaku.

“Itu sekarang,” tegas Stewart. “Begitulah saya terima kasih kepada orang-orang di ‘Star Trek,’ dan anda telah membantu saya untuk melakukan ini. Saya sangat menyedihkan apabila saya masih kecil.”

Dan ketika dia membesar, dia mengetahui pujian yang diperolehnya dari orang dewasa pada masa itu tidak benar-benar pujian.

“Saya membesar terlalu cepat, dan saya dapat mendengar orang dewasa berkata, ‘Oh, anda boleh bergantung pada Patrick. Dia sangat bertanggungjawab,'” katanya. “Dan benar-benar apa yang mereka katakan adalah saya membosankan dan membosankan, saya tidak bersenang-senang, tetapi saya berjanji kepada anda, saya buat sekarang!”

Sekiranya ada yang ragu-ragu tentang itu, sila semak mana-mana akaun media sosialnya untuk bukti positif bahawa pelakon (sering disertai oleh BFF dan “X-Men” bersama bintang Ian McKellen) tahu bagaimana untuk bersenang-senang.

View this post on Instagram

Liberty! #gogodididonyc 14 shows left!

A post shared by Patrick Stewart (@sirpatstew) on

“X-Men: Days of Future Past” sedang bermain di teater di seluruh negara.

Ikut Ree Hines di Google+. 

Loading...