Pasangan ini bertunang di hadapan Taylor Swift … dan reaksinya sangat mengagumkan!

Pasangan yang mula bertandang selepas menghadiri konsert Taylor Swift pada tahun 2013 telah terlibat di hadapan penyanyi sendiri pada hari Jumaat. Dan pengantin perempuan bukanlah satu-satunya yang terkejut.

Taylor Swift menyiarkan gambarnya pada Instagram, dan reaksinya terhadap pasangan itu tidak ternilai.

Klik anak panah pada imej untuk melihat semua foto.

Semasa bertemu dan bercerita sebelum pertunjukan Philadelphia pada lawatan Reputasi pada hari Jumaat, Anthony Yannuzzi, 22, turun satu lutut dan meminta Stephanie Pysher, 25, untuk berkahwin dengannya.

“Mereka pergi ke pertemuan dan menyambutnya dan dia berkata” Kami bertemu 5 tahun yang lalu di Jelajah Merah “dan kemudian ….. ????????????? # thirdwheel” Swift menanda gambar yang luar biasa.

Pasangan itu, dari Upland, Pennsylvania, mula berkunjung tidak lama selepas menghadiri konsert Swift lima tahun lalu. Setelah memikirkan penglibatan epik melalui bulan lebih awal, Yannuzzi memulakan akaun Twitter pada bulan Jun dengan mengendalikan Cadangan Show Philadelphia (@phphilaPROPOSAL) dengan harapan mendapat perhatian Swift dan sokongan rakan Swifties.

“Kami telah menghabiskan banyak waktu untuk mendengar muziknya bersama-sama. Saya tidak boleh berterima kasih kepada Taylor cukup untuk membawa kami lebih dekat #ReputationTourPhillyProposal” menulis pengantin lelaki di Twitter.

“Saya tidak tahu bahawa dia merancang ini atau mempunyai cincin atau mempunyai akaun Twitter,” kata Pysher HARI INI. Dan walaupun dia menjangka akan terlibat pada satu ketika, dia berkata dia benar-benar terkejut dengan cadangan itu.

Tetapi bagaimanapun terkejut dia, pasangan itu bersetuju bahawa Swift nampaknya paling terkejut dengan semua.

“Ia adalah pertemuan peribadi dan anda hanya mendapat satu gambar,” kata Yannuzzi. “Tetapi apabila saya turun satu lutut, pengurus itu mula menjerit untuk mengambil gambar lebih banyak.”

“Taylor memberitahu kami dia tidak pernah terkejut dan dia terkejut dengan kami,” kata pengantin perempuan itu.

Bukan sahaja Swift memberi mereka reaksi yang hebat, dia telah menandakan dirinya sebagai “roda ketiga” pada cadangan mereka. Selepas petang yang luar biasa, Yannuzzi mengambil media sosial:

“(Swift) memanggil saya pemain bola sepak dan mengatakan bahawa dia tidak pernah terkejut Dia juga berkata kita sangat luar biasa dan pergi berkahwin !!!! IS REIS LIFE INI?!? #RepTourPhilly #Reptourphillyproposal #RepRoom @ taylornation13 @ taylorswift13”

Jadi bagaimana pasangan itu meraikan momen epik mereka? Dengan pergi menonton pertunjukan pada malam kedua, memakai kemeja-T yang dibuat khas dengan gambar dari malam yang sangat istimewa berjumpa dengan!

“Orang seperti, ‘Itulah pasangan!’ dan meminta untuk mengambil gambar dengan kami, “kata Pysher pada malam mereka di pertunjukan Philly kedua. Dan walaupun dia mengatakan bahawa perkahwinan mereka tidak akan berlangsung selama beberapa tahun, kerana dia baru memulakan karier mengajarnya dan Yannuzzi bersedia untuk lulus dari Westchester University dengan gelar dalam terapi fizikal tidak lama lagi, mereka yakin bahawa ketika hari besar tiba , tarian pertama mereka akan menjadi lagu Taylor Swift.

Sekarang itulah “Kisah Cinta” yang bernilai rooting!

Adele, J.K. Rowling bergaul dengan Taylor Swift di konsertnya

Jun.26.201800:17