Paris Jackson berkongsi gambar keluarga Natal dengan penampilan jarang oleh Blanket

Krismas membawakan tiga anak Michael Jackson untuk foto yang jarang berlaku yang menampilkan Blanket, anak lelaki bongsu Raja paling muda.

Blanket Jackson, 15, bergabung dengan adik-beradik Prince, 20, dan Paris, 19, bersama teman dekat keluarga Omer Bhatti dalam foto yang disiarkan oleh Paris di Instagram.

https://www.instagram.com/p/BdIxz4PHJnW

“Selamat Natal dari kami kepada anda, ” tulisnya.

Blanket yang kini bernama B.G., telah jarang difoto sejak kematian Jackson pada tahun 2009. Dia baru-baru ini muncul dalam foto lama yang dikongsi oleh datuknya Joe Jackson sebagai sebahagian daripada mesej video pada bulan November.

B.G., ibunya adalah seorang pengganti yang tidak dikenali, telah tinggal bersama neneknya Katherine Jackson, 87, yang merupakan penjaga sahnya, bersama dengan sepupunya T.J.

Putera bercakap kepada HARI INI pada bulan Oktober tentang ikatan yang ketat antara tiga adik-beradik ketika mereka mengalami pengawasan sengit walaupun percubaan ayah mereka untuk melindungi mereka dari masyarakat.

“Saya dan adik-beradik saya, kami sungguh baik,” kata Putera. “Terutama kakak saya, dia sangat bertumbuh, dan saya fikir dia sudah berjaya. Dan saya tidak nampak diri saya sebagai abangnya. Ia seolah-olah kita sama rakan kongsi apabila ia datang kepadanya. Dan B.G sangat matang untuk zamannya – ia merupakan ikatan yang cukup kuat. “

Putera anak Michael Jackson mengakui dia tidak boleh menari seperti ayah, tetapi menjalankan kerja amalnya

Okt.31.201703:25

Paris membuka awal tahun ini mengenai perjuangannya dengan kemurungan dan ketagihan dadah dan percubaannya untuk menjalani kehidupannya selepas kematian bapa mereka pada tahun 2009.

Ketiganya telah terlibat dalam asas Putera, Heal Los Angeles, sebuah amal untuk membantu mengasuh anak-anak yang sudah berumur dari sistem dan terus menjadi penyebab organisasi “Penyembuhan Dunia” Michael Jackson.

Mereka mengadakan acara tahunan “Kostum untuk Penyebab” tahunan mereka pada bulan Oktober untuk memberi manfaat kepada asas, termasuk rumah berhantu dan labirin yang direka oleh B.G.

“Saya fikir (bapa saya) pasti akan berbangga dengan jenis kerja yang kita lakukan dan memberi kembali kepada masyarakat,” kata Prince..

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.

Loading...