Para penyanyi Opera mengejutkan para hakim Sepanyol ‘Got Talent’ dengan mengejutkan ke dalam batu

Pada satu episod “Got Talent” yang disiarkan minggu lalu, seorang penyanyi opera menunjukkan dia lebih banyak ditawarkan daripada arias olahraga dan padang yang tepat – dia sudah bersedia untuk rock!

Cristina Ramos mengambil peringkat pada pertunjukan persaingan realiti popular Sepanyol dalam warna hitam yang betul dan dilancarkan menjadi aria klasik. Berdasarkan video YouTube (yang sudah mempunyai lebih daripada 2,8 juta tontonan) dari penampilannya, panel penonton dan panel hakim bersikap hormat, dan sangat kagum dengan pipinya.

Dari opera to rock
Cristina Ramos sebelum ini …Got Talent / YouTube di Sepanyol

LEBIH: AC / DC tidak akan dibubarkan walaupun isu kesihatan pemain gitar Malcolm Young

Tetapi mereka belum melihat apa-apa lagi: Sekitar minit ke dalam rutinnya, bunyi gitar yang menggilap menyalakan panggung dan Ramos kelihatan agak bingung. Tetapi ia hanya satu perbuatan: Dia mengoyakkan pakaiannya untuk mendedahkan pakaian rocker yang ketat dan langsung masuk ke versi AC / DC tahun 1979 yang melanda “Highway to Hell”!

Nah, semua orang berdiri di atas kaki mereka – dan satu hakim bahkan memberinya pukulan pada buzzer emas, yang bermaksud dia pergi terus ke pusingan seterusnya.

Dari opera to rock
… dan Cristina Ramos selepas!Got Talent / YouTube di Sepanyol

LEBIH: Simon Cowell menjadi hakim di ‘Bakat Amerika’

Dia mungkin berbuat baik dalam persaingan yang akan datang, tetapi kami mempunyai idea lain: Akhir sekali kami dengar, vokalis semasa AC / DC Brian Johnson terpaksa berhenti melawat atau merasakan jumlah kehilangan pendengaran, jadi band ini telah menjadualkan beberapa tarikhnya. Kami hanya mungkin mempunyai yang sangat baik, jika tidak biasa, pengganti dalam fikiran …

Ikut Randee Dawn di Twitter.

Loading...