Para pelakon ‘Happy Days’ menyatukan semula untuk menghormati pemain muda Erin Moran

Beberapa ahli cast dari “Happy Days” baru-baru ini bersatu semula untuk mengingati bintang akhir mereka, Erin Moran, yang meninggal bulan lalu pada usia 56.

Scott Baio berkongsi foto ini di akaun media sosialnya Rabu. Dia dilihat berdiri di samping Cathy Silvers, Marion Ross, Anson Williams, Ron Howard dan Don Most.

“Meraikan kehidupan #ErinMoran,” tulis Baio, yang memainkan minat cinta Moran pada “Happy Days” dan spin-nya “Joanie Loves Chachi.”

Moran ditemui mati di rumahnya di Indiana pada 22 April. Sebuah bedah siasat menunjukkan dia mungkin meninggal dunia akibat kanser lewat peringkat.

Berikutan berita kematian Moran, bintang-bintang bersama “Happy Days” itu mengambil media sosial untuk memberi penghormatan.

HAPPY DAYS
Foto “Happy Days” dari musim ketiga kejutan sitkom.ABC / Getty Images

Howard, yang memainkan adik lelaki Moran, Richie Cunningham, menulis, “Saya akan sentiasa memilih untuk mengingatkan anda pada pertunjukan kami yang membuat adegan lebih baik, ketawa dan menyalakan skrin tv.”

BERKAITAN: Bintang ‘Happy Days’ Ron Howard, Henry Winkler dan lebih banyak bertindak balas terhadap kematian Erin Moran

Henry Winkler, yang terkenal memainkan Fonz, tweeted, “OH Erin … sekarang anda akhirnya akan mendapat kedamaian yang anda mahu sangat teruk di bumi … Rest In It serenely sekarang .. terlalu cepat.”

Baio teringat Moran kerana dia “senyuman menular, hati yang hangat dan jiwa penyayang haiwan,” dan mengucapkan takziah.

Suami Erin Moran mendedahkan bulan terakhir hidupnya

Apr.26.201701:58