Paige Davis kembali ke ‘Ruang Perdagangan’ TLC – melihat pengumumannya

Apabila TLC mengumumkan ia menaikkan semula “Ruang Perdagangan” yang popular di bulan Mac, peminat berada di atas bulan. Tetapi mereka mahu tahu: Adakah tuan rumah kegemaran mereka, Paige Davis, juga akan kembali?

Davis mahu tahu juga!

Nah, kebenaran sekarang sudah keluar! Dalam video untuk TLC, Davis (rambutnya sedikit lebih lama daripada yang kita ingat) mengumumkan bahawa dia belakang dan lebih baik dari sebelumnya!

“Saya akan menjadi tuan rumah Trading Spaces sekali lagi, saya kembali ke TLC, pulang ke rumah dan kembali ke mana saya berada,” katanya dalam video pendek.

Burung hantu Festival - Milk Studios
Paige Davis pada 2016Getty Images

“Ruang Perdagangan” disiarkan dari tahun 2000 hingga 2008 di TLC dan Discovery Home, dan menampilkan jiran-jiran yang menghiasi bilik di rumah masing-masing. Ia membantu merangsang, kemudian menaikkan trend bunga hiasan rumah yang belum dikurangkan sedikit sahaja – cuma fikirkan berapa banyak Chip HGTV dan Joanna Gaines, ketenaran “Fixer Upper”, yang disukai!

Selepas “Dagangan” berakhir, Davis yang berusia 47 tahun sibuk dengan kerja-kerja menggaji “Home Made Simple” dan “Home & Family,” dan pada 2013 dia menghidupkan kembali peranannya sebagai Roxy Hart di “Chicago” di Broadway.

Paige Davis and Vern Yip on Location for
Paige Davis dan potongan rambutnya pada “Trading Spaces” pada tahun 2003WireImage

Pada bulan Mac, presiden dan pengurus besar TLC Nancy Daniels mengumumkan bahawa rangkaian “siri yang paling berjaya dan paling ikonik” rangkaian akan kembali untuk tahun 2018, tetapi kami tidak mempunyai lebih banyak maklumat sejak.

Nasib baik, kami kini mempunyai salah satu yang paling penting. Selamat datang, Paige! Kami berharap untuk “Berdagang” lebih banyak rahsia dengan anda tidak lama lagi.

Ikut Randee Dawn di Twitter.