Oprah mempunyai lucu ‘Adakah anda tahu siapa saya?’ momen dengan seorang kanak-kanak

Oprah muncul ke pejabat rangkaian kabelnya untuk Bawa Anak Anda ke Hari Kerja pada 27 April, dan bertemu seorang kanak-kanak yang kurang terkesan.

Media mogul berusia 63 tahun itu hanya mengejutkan ketika kami ketika anak salah seorang pekerjanya tidak tahu siapa dia.

Dia berkongsi masa manis – dan lucu – pada Instagram.

View this post on Instagram

Hard to impress kids these days…#OWNKidsDay

A post shared by Oprah (@oprah) on

“Ayah awak bekerja di sini, kan?” Winfrey bertanya dalam video itu.

Apabila anak mengangguk setuju, Winfrey terus.

“Untuk $ 10: Apa nama saya?”

Kanak-kanak itu menatapnya dengan heran, tetapi mantan ratu televisyen siang hari dengan jelas gembira. Bagi seseorang yang mudah dikenali dengan nama pertama sahaja, ia mesti menyegarkan untuk bertemu dengan individu yang tidak tahu siapa dia!

BERKAITAN: Oprah mendapat jujur ​​tentang tidak mempunyai anak-anak: ‘Saya tidak akan menjadi ibu yang baik untuk bayi’

Winfrey memberi kanak-kanak itu 10 saat untuk menjawab soalannya, dan apabila dia teruja mengangguk, ia menjadi jelas kanak-kanak sedang melukis kosong.

“Bermula dengan O,” dia menawarkan. “Berapa banyak nama O ada ?!”

Walau bagaimanapun, Winfrey yang baik hati meninggalkan kanak-kanak dengan tinggi lima. Dia kemudiannya terserempak dalam kapsyen Instagram video: “Keras untuk mengesan anak-anak hari ini.”

Walaupun itu benar, kita bertaruh kepada ayah kanak-kanak, yang mungkin orang yang sedang membuat penggambaran di telefon bimbitnya, akan mengerjakan beberapa persiapan latar belakang dengan anak-anaknya sebelum menjemput mereka kembali!