Oops! Jennifer Lawrence mengenai kesilapan tatu: ‘Saya patut Googled itu’

Jennifer Lawrence baru-baru ini memperingati cintanya air dengan penghormatan yang tidak dapat dibersihkan – tidak peduli berapa banyak yang dia ingin lakukan sekarang.

H 2 uh-oh: Jennifer Lawrence polis untuk tato gagal

15.1.201500:52

Semasa menghabiskan masa dengan keluarga “Kelaparan Permainan” bintang-bintang Liam Hemsworth, pelakon yang sentiasa bersahabat memutuskan untuk mendapatkan dakwat.

Jennifer Lawrence
Pelakon Jennifer Lawrence dari “The Hunger Games: Mockingjay – Part 2” menghadiri ruang akhbar Lionsgate semasa Comic-Con International 2015 di Hilton Bayfront pada 9 Julai 2015 di San Diego, California.Jason Merritt / Getty Images

“Sama seperti, saya bersama keluarga Liam dan semua orang mendapat tatu dan saya suka,” Saya selalu perlu terhidrat, jadi saya rasa saya perlu mendapatkan H2O di tangan saya, “katanya. memberitahu HitFix semasa sembang Comic-Con.

Dan begitu dia lakukan! Perbuatan itu, yang sekarang dia curiga memanggil “pemberontakan berair”, menghasilkan “H20” yang kecil, lembut di tangan kanannya.

Jennifer Lawrence
Tato “H2O” Jennifer Lawrence.HitFix / YouTube

Tetapi singkatan untuk penggubalan kimia air tidak ditatokan dengan betul – dan, ya, dia tahu itu.

“Dengan cara ini, saya tahu bahawa kedua-dua adalah tinggi dan [dalam] H2O kedua-duanya sepatutnya rendah,” jelasnya. “Saya sepatutnya telah Googled sebelum saya mendapatnya di atas badan saya selama-lamanya.”

Sekarang ia mengingatkannya untuk minum dan merancang ke hadapan!

Ikuti Ree Hines di Twitter dan Google+.