Olivia dari ‘Sarjana Muda’ mencerminkan menyertai pertunjukan untuk ‘sebab yang betul’

Olivia Caridi, penyiar berita Texas yang menjadi penjahat penduduk musim ini di “The Bachelor,” mencerminkan pengalamannya pada persembahan.

Caridi, 23, yang dihantar pulang pada episod ABC malam yang dibintangi oleh “Bacelor” Ben Higgins, dalam satu catatan baru-baru ini di laman webnya bahawa dia berada di acara itu untuk semua “alasan yang tepat.”

bachelor-ben-higgins-olivia-inline-today-160209
Olivia pada episod baru “Sarjana Muda” dengan Ben Higgins.Eniac Martinez / ABC

“Saya suka persembahan dan saya romantis yang berharap,” katanya. “Pertemuan Ben Higgins adalah ‘tawaran masa terhad’ dan saya mahu mencuba segala-galanya. Kesempatan untuk bertemu dengan Ben kini atau tidak.”

BERKAITAN: ‘Sarjana Muda’ Ben Higgins: Mencium pelbagai wanita membuat anda merasa sangat pelik ‘

Caridi menafikan beberapa khabar angin yang telah beredar sejak penampilannya pada “The Bachelor,” iaitu dia berpisah dengan teman lelaki yang serius supaya dia boleh berada di acara itu – dia menegaskan bahawa tidak berlaku. Dan walaupun semua gaun majlis itu kelihatan mahal, Caridi berkata dia tidak memecah bank untuk almari pakaiannya.

“Saya tidak mempunyai $ 40,000 untuk dibelanjakan untuk pakaian,” tulisnya, sambil menambah bahawa dia sebaliknya mencari bantuan dari seorang teman penggubah. “Saya seorang wartawan yang baru memulakan kerjaya, dan akaun bank saya mencerminkannya.”

olivia-the-bachelor-inline-today-160209
THE BACHELOR – Ben Higgins, jurujual perisian yang tampan yang dihantar pulang musim lalu di “The Bachelorette,” bersedia untuk membuka dirinya lagi untuk mencintai. “Sarjana Muda” kembali pada hari Isnin, JANUARI 4 (8: 00-10: 00 p.m., ET), di Rangkaian Televisyen ABC. (ABC / Craig Sjodin)
OLIVIA
Craig Sjodin / ABC

Higgins mengejutkan para peminat apabila dia mengucapkan selamat tinggal kepada Caridi, yang yakin dia akan mendapat pertandingan dalam “Sarjana Muda” yang sensitif. Pada pameran itu, dia membuka diri kepadanya tentang menjadi introvert yang lebih suka membaca buku untuk bersosial, topik yang juga ditujukan pada blognya.

BERKAITAN: Bekas ‘Sarjana Muda’ Chris Soules menawarkan nasihat untuk Ben Higgins

“Saya suka kesendirian,” katanya dalam satu catatan. “Saya sering merasa bersendirian di kalangan orang ramai, saya adalah seorang janda lama, saya lebih banyak pemerhati daripada seorang pembicara, senarai itu berlanjutan, adakah beberapa orang tidak faham saya kerana itu? wartawan boleh menjadi ‘jenis tenang’? Sudah tentu. “

Sekarang bahawa keluar dari pertunjukan itu telah disiarkan, dia bebas untuk beralih dari gembar-gembur yang datang dengan “Sarjana Muda” – tetapi tidak sebelum mengambil dalam episod malam tadi, yang dia tweet tentang.

Hoda pada ‘Sarjana Muda’: Apa yang salah dengan Olivia??

Januari.26.201604:08