Oleh itu, siapakah yang memanggil Super Bowl 2016? Media sosial meleleh ke atas Clete Blakeman

Pada malam Ahad, kebanyakan peminat menonton Super Bowl 50 untuk sukan hebat dari pemain, menghiburkan iklan, dan tentu saja, Queen Bey. Kemudian ada orang-orang yang perhatiannya ditarik kepada seorang yang istimewa di lapangan: wasit dengan pipi besar pipi dan cara istimewa dengan isyarat lengan ototnya.

Super Bowl 50 - Carolina Panthers v Denver Broncos
Pengadil Clete Blakeman dengan Peyton Manning di Super Bowl 50, mungkin tidak membincangkan bagaimana ref menjadi media sosial meme.Ezra Shaw / Getty Images

Dan media sosial menjaringkan gol cinta, mengulang pengadil No. 34 #HotRef permainan.

LEBIH: Super Bowl 50 detik: Coldplay, Beyoncé, Bruno Mars memberi penghormatan untuk menunjukkan sejarah

Hanya siapa yang suka media sosial baru kita? Bertemu Clete Blakeman, seorang peguam berusia 51 tahun di Omaha, Nebraska yang pada masa lapangnya hanya berlaku untuk merasmikan Super Bowl. Blakeman adalah bekas pemain bola sepak sendiri (dia memainkan quarterback cadangan di University of Nebraska) yang berpindah ke NFL sebagai pelakon pro yang bermula pada 2008. Ini adalah Super Bowl yang kedua (dia adalah pengadil gantian pada 2014) tetapi peluang sebenar pertamanya pada pamerannya sebelum penonton lebih dari 100 juta penonton.

Adakah dia memanggil semua mainan betul? Adakah dia membuat dunia pengadil bangga?

LEBIH: Super Bowl 50: Lihat bagaimana keluarga Peyton Manning meraikan kemenangan Broncos

Pengguna media sosial tidak peduli sedikit.

Jadi terima kasih, Encik Blakeman untuk membuat Super Bowl yang jauh lebih hebat untuk ramai penonton. Anda boleh membuang bendera penalti di halaman kami setiap hari.

Bertemu dengan Lima Kawan yang Telah Menghadiri Setiap Super Bowl Single

Februari.05.201602:01

Ikut Randee Dawn di Twitter.