Ode to Jamie Lynn! Lagu kehamilan remaja

“Ia Adalah Kemalangan” oleh NRBQ (1979)

Gambar: NRBQ

Cult kegemaran NRBQ berjaya menjadi kedua-dua lucu dan pemikiran-memancing dengan reggae ini rocker tentang menakutkan kehamilan remaja dari mereka “Kick Me Hard” LP. Lirik Composer Al Anderson membangkitkan keghairahan dan kecemasan remaja ketika mereka menceritakan kisah yang bermula dengan dalliance bilik tidur pasangan yang membawa kepada lawatan pejabat doktor yang membawa kepada beberapa berita yang tidak disangka-sangka … semuanya membawa kepada hujung yang tak terduga yang tidak diduga. Trivia separa yang berkaitan: Album “Kick Me Hard” NRBQ mengetuai dengan “Wacky Tobaccy,” yang mendapat kehidupan kedua yang tidak dijangka apabila ia digunakan pada siri TV “Weeds.”

“Sungai” oleh Bruce Springsteen (1980)

Gambar: Bruce Springsteen

Lagu tajuk ke album kelima Springsteen adalah sebuah hujah yang sangat menyedihkan. Ia adalah satu downer yang mungkin tidak regangan untuk mengatakan bahawa escapades seksual sekurang-kurangnya beberapa pendengar yang lebih muda telah dipantau selepas menyerap mesejnya. Springsteen menceritakan kisah (yang dikatakan keluarga) yang diilhamkan oleh pasangan remaja yang lawatannya ke lorong pencinta tempatan, sungai, mengakibatkan senario bayi-membuat tiga senario. Wang mendapat ketat, pilihan ditutup, dan pernikahan berlaku. Dengan kehamilan remaja selebriti dalam tajuk utama, lagu ini masih berfungsi sebagai peringatan bahawa ibu bapa remaja boleh menjadi perjuangan jika anda tidak mempunyai wang pop pop atau ibu bapa yang berkaitan dengan politik untuk kembali.

“Young Turks” oleh Rod Stewart (1981)

Gambar: Rod Stewart

Whoa! Satu lagi sisi kehamilan remaja! Peminat remaja Billy dan Patty adalah kewl tetapi tidak difahami! Jadi mereka lari! Tetapi semuanya berfungsi! Sebenarnya, ia berakhir dengan kelahiran “10 paun budak lelaki – ya!” Dan ibu bapa yang bangga mempunyai lagu yang sangat zippy, yang tidak dapat dilihat sebagai lagu kebanggaan mereka. Wow! Saya tidak tahu drama tentang remaja yang melarikan diri dan hamil boleh mempunyai akhir yang bahagia! Mungkin saya sepatutnya menjalani laluan ini dengan kehidupan saya dan bukan dengan berhati-hati mengarahkan nasihat “Sungai.” Seolah-olah Boss merosakkan aksi sekolah tinggi saya. Grrr. Saya rasa Rod Stewart adalah satu-satunya tindakan. Hey! Kita maksudkan tindakan carta pop. Ini adalah Top 10 smash.

“Red Rag Top” oleh Tim McGraw (2002)

Gambar: Tim McGraw

Lagu yang hebat ini adalah salah satu momen terbaik McGraw, dengan kisah yang baik dan kisah koridor “seksi” yang menonjol yang mendedahkan dirinya menjadi hati yang menyedihkan apabila anda mendengar dengan teliti. Di sini, Tim muda memenuhi cutie bermata hijau dan percikan api, mengetuai segera … dengan baik kita tidak akan merosakkan plot. Ini menjadi hit teratas dalam 10 negara walaupun terdapat perkara yang menarik (atau mungkin ia disebabkannya?). Tetapi jika anda lebih suka lagu kehamilan remaja negara anda dengan akhir yang bahagia, anda harus mencari Kenny Chesney’s carta negara topper “There Goes My Life” dari tahun 2004, yang meliputi tanah yang sama.

“Baby Mama” oleh Fantasia (2004)

Gambar: Fantasia

Pemenang “American Idol” Fantasia Barrino mempunyai pengetahuan tentang topik ini, sejak dia hamil pada usia 17 tahun. “Baby Mama” adalah istilah slang yang jelas bagi ibu seorang anak yang dilahirkan di luar nikah, namun konsep ini seolah-olah mengambil kolumnis akhbar yang mengejutkan kembali pada tahun 2004. Mereka mengalahkan seruan ini kepada ibu tunggal, menuduh penyanyi R & B memuliakan ibu tunggal. Untuk sementara lagu itu nampaknya lebih popular dengan penulis berbanding orang ramai, kerana ia bahkan tidak membuat pop Top 50. Tetapi lirik di sini lebih arif daripada pengkritik lagu itu berkata, dan melodi melankolim menyimpan ini daripada apa-apa jenis perayaan. Selain itu, ia mempunyai cara yang lebih banyak daripada Madonna “After School Special” mengambil perkara itu, “Papa Do Not Preach.”