‘MythBusters’ mengayunkan adegan bintang bintang ‘Star Wars’ ikonik

Lihat, “Star Wars,” kerana “MythBusters” akan datang selepas anda! Pertunjukan popular Discovery meletakkan beberapa adegan yang terkenal dalam siri filem itu untuk ujian. 

‘MythBusters’ menangani ‘Star Wars’

Januari.03.201402:08

Salah satu cermin bersama tuan rumah Adam Savage dan Jamie Hyneman akan menyiasat adalah Luke (Mark Hamill) dan Leia (Carrie Fisher) mengayunkan jurang besar ketika mereka melarikan diri dari Stormtroopers dalam filem asal. Bolehkah pasangan itu benar-benar membuatnya ke bahagian yang lain bersama-sama?

Bintang-bintang asal filem hit tidak akan memainkan peranan mereka untuk “MythBusters,” tetapi dalam klip yang Discovery dibagikan semata-mata dengan HARI INI, Hyneman mengambil peranan anak muda Jedi, lengkap dengan rambut cokelat coklat. Dan bahagian Leia? Tidak, Savage tidak akan memperlihatkan gulungan kayu manis seperti itu. Sebaliknya, Sophia Bush, bintang NBC “Chicago PD,” memainkan puteri cantik itu. 

Seperti yang ditunjukkan oleh Hyneman dalam video, jurang untuk percubaan ini digantikan dengan jurang 30 kaki pada “MythBusters” (tetapi lengkap dengan replika pintu Death Star bertanda “bahaya”). Bukan Jedi Hyneman juga mempunyai kelemahan keselamatan dan tikar “sekiranya ada sesuatu yang teruk sekali.”

Sebagai tambahan kepada lompat besar, “MythBusters” akan melihat sama ada Luke boleh benar-benar bertahan dengan sejuk Hoth semasa bertelur di dalam perut Tauntaun mati, dan sama ada Ewoks kecil yang mengagumkan akan dapat ambil alih peranti pemusnahan Darth Vader yang lebih canggih. (Fun fact: Savage, yang melakukan kesan khas, bekerja pada “Star Wars Episode I: The Phantom Menace” serta “Episod II: Serangan Clones.”)

Gambar:
Ia adalah masa SithBusting! Adam Savage sebagai Han Solo, tetamu khas Sophia Bush sebagai Puteri Leia dan tuan rumah Jamie Hyneman sebagai Luke Skywalker.Hari ini

Seolah-olah episod “Star Wars” tidak cukup hebat, Discovery menawarkan komponen langsung untuk perdana ini. Savage dan Hyneman akan melakukan suapan video secara langsung pada jam 8 pagi. ET pada Discovery.com/MBLive. Bukan sahaja lelaki akan menemuramah tetamu khas dan memberikan hadiah dari episod semasa rehat komersial, mereka juga akan menjawab soalan peminat. Cukup tweet atau Facebook pertanyaan pembakaran anda dengan #SithBusters hashtag.

Bagi soalan sama ada Angkatan akan bersama Hyneman dan Bush kerana mereka membuat lompatan Luke dan Leia mereka, menonton anda mesti pada hari Sabtu!

“MythBusters” perdana pada hari Sabtu pukul 8 pagi. pada Penemuan.