Mitos 6 ‘Jersey Shore’ dibuktikan

“Jersey Shore” mungkin telah menemui musuh-musuh dengan organisasi-organisasi Itali di mana-mana di mana-mana, tetapi kepada berjuta-juta penonton, pertunjukan itu adalah bangkai kereta api yang kami tunaskan ke setiap malam Khamis.

Sebagai selatan pantai California yang dibesarkan, musim panas di pantai terdengar seperti setiap musim dalam hidup saya. Selepas melihat persembahan, saya fikir pantai Pantai Timur mesti mempunyai sesuatu yang berbeza daripada pantai Pantai Barat.

Oleh itu, saya meletakkan pemandangan saya di Seaside Heights untuk mencipta semua pengalaman yang tidak dapat dilupakan di acara itu. “Jersey Shore” mungkin menggambarkannya sebagai taman permainan musim panas untuk boozehounds dan terdesak 20-somethings penuh libido, tetapi selepas satu malam saya dapat memberi jaminan bahawa ia tidak seperti apa yang ada di TV.

Mitos No. 1: Seaside Heights adalah tempat musim panas yang paling hangat. Realiti: Ya, tidak begitu.

“Anda benar-benar tidak mahu pergi ke Seaside Heights,” kata rakan sekerja saya, Cathy, yang berasal dari New Jersey. “Saya mendapat shivers hanya memikirkannya!”

Dia menjelaskan bahawa Seaside Heights menjadi destinasi utama untuk sekolah menengah dan kolej – satu dekad yang lalu. Di mana dulu ada kelab yang melintas di laluan jalan kaki, kini terdapat Big Blue, sebuah bangunan biru terang yang dirujuk sebagai Karma pada pameran.

Mitos No. 2: Memandu hebat ke Shore. Realiti: Benar – jika anda tidak keberatan lalu lintas, pengangkutan awam yang buruk dan menumpang dengan bartender anda.

Episod pertama setiap musim sentiasa memaparkan pemanduan ke bawah. Di mana adegan mereka terjebak dalam lalu lintas? Atau hakikatnya jika anda tidak mempunyai kereta, hampir mustahil untuk sampai ke sana?

Hanya ada satu bas N.J. Transit pada hari Sabtu yang akan membawa saya dan rakan-rakan saya ke lokasi “Jersey Shore” dari New York City. Ia ditinggalkan pada pukul 9:30 pagi dan kembali pada pukul 5:30 pagi. Tiada kereta berani pergi ke sana. Menaiki bas dua jam yang dijadualkan menjadi empat.

Pada perjalanan pulang kami, kami menghentam perjalanan dengan seorang pelayan bar tempatan, yang memandu kami 30 minit ke bandar seterusnya untuk menaiki bas kembali ke bandar.

Mitos No. 3: Rumah-rumah pantai adalah cukup besar dan luas untuk semua rakan anda. Realiti: ‘Sahabat terdekat’ sepatutnya menjadi kata kunci.

Saya mendapati hanya satu tempat yang akan mempunyai saya kurang dari $ 200 untuk penginapan di bawah 24 jam. The motel dengan bangganya membanggakan bahawa ia adalah setengah blok dari landwalk, namun ia tidak mempunyai gambar pantai. Ulasan mengenai Penasihat Perjalanan tidak bercahaya.

Bilik kami mempunyai kemasukan tanpa kunci (pintu tidak terkunci) dan menampilkan bau busuk Lysol yang sangat berkuasa dan apa yang dibaui seperti galon pemutih. Lupakan rumah pantai yang luas yang dipaparkan di pameran: Bilik, yang sepatutnya rumah hingga enam orang, tidak sesuai dengan dua katil bersaiz king. Saya bangun dengan kawan saya Evan di atas saya. Walaupun ini mungkin kedengaran seperti hujung malam “Jersey Shore”, ia tidak. Ia adalah satu pengalaman yang sama sekali tidak seksual kerana kekurangan ruang di atas katil.

Mitos No. 4: Ia adalah pesta sepanjang hari di pantai. Realiti: Anda akan merasa bersalah merosakkan anak-anak jika anda memutuskan untuk minum di atas pasir.

Pantai ini lebih murni daripada yang diharapkan untuk tempat pelancongan yang popular.

Tidak seperti pantai yang penuh sesak yang ditunjukkan pada pameran, terdapat banyak ruang untuk meletakkan tuala. Orang-orang membuang sampah mereka ke dalam bekas dan tegas mematuhi dasar tidak minum. Kanak-kanak membina istana pasir sementara ibu bapa mereka memandang. Semua orang di Seaside Heights kelihatan seperti mereka turun untuk hari untuk percutian keluarga G-rated.

Mitos No. 5: Selagi anda berusia 21 tahun, anda mempunyai tiket untuk bersenang-senang. Realiti: Seaside Heights membenci Kanada dan semua orang asing lain tanpa pasport.

Pada episod pertama siri ini, ahli cast member Vinny mengisytiharkan dia telah menunggu sehingga dia berusia 21 tahun kerana itu bermakna dia akhirnya boleh pergi keluar di pantai. Sebenarnya, anda boleh pergi “semua keluar” hanya jika anda adalah orang Amerika.

Tidak mengapa teman lelaki saya agak botak atau kawan saya mempunyai janggut penuh (atau hakikat bahawa mereka berusia 26 tahun). Sebaik sahaja para penonton menyaksikan lesen pemandu mereka dari Namibia dan Kanada, mereka ditolak masuk.

Bouncers tidak akan mengambil ID foto pengenalan kerja yang dikeluarkan oleh kerajaan A.S.. Tetapi siapa yang membawa pasport mereka ke mana sahaja mereka pergi? Sekiranya tidak semua orang yang mempunyai pengenalan yang sah mempunyai hak untuk meminum minuman keras minuman dari Bamboo dan “creep” (vocab pameran untuk mencari hotties di kelab) seperti pelakon “Jersey Shore”? “Jangan cuba pergi ke Karma,” seorang penjual terancam. “Saya akan pergi ke sana dalam masa 10 minit.”

Mitos No. 6: Kelab-kelab penuh dengan individu yang panas untuk ‘merayap’. Realiti: Tentukan ‘panas’.

Apabila matahari turun, pantai mendapat kotor. Swarms lelaki yang ditangkap testosteron menceroboh di atas laluan kayu kayu. Wanita yang berpakaian seperti mereka adalah 14 tetapi jelas sekurang-kurangnya 40 gincu yang dicukur. Preteens dilancarkan dalam pakaian yang diilhamkan oleh Miley Cyrus.

Dan tanpa pasport, kami mendapat perlindungan di Bar Riggers, rumah $ 2 pint. Gim, penyamakan, dobi memberi laluan kepada pucat, kulit kendur, pekerjaan buruk dan bau minuman keras hari tua. The bartender menamakan kita dengan cerita rakyat tempatan. “Anda sedang mencari Snooki?” Katanya. “Snooki sebenar sedang melakukan hubungan seks di bilik mandi awal hari ini.”

“Snooki sebenar” nampaknya seorang wanita yang “snookin ‘untuk cinta,” seperti Snooki di acara itu. Wajahnya kelihatan seperti cair dari sejenis solek berasid.

Kami mengakhiri malam di Hemingway, sebuah restoran / bar / kelab yang direkrut untuk dipaparkan di “Jersey Shore” tetapi menolak dengan sopan. Semua orang yang kita lihat ada sekurang-kurangnya pada pertengahan tahun 30-an. Ia lebih tua, lelaki dan wanita yang terdesak – atau seperti Situasi suka memanggil mereka, “bom tangan” – pada prowl.

Pada waktu pagi, Seaside Heights secara ajaib bersih lagi, dan pantai-pantai yang menarik. Keluarga keluar dari van mereka, tanpa menyedari pertunjukan horor yang berlaku pada waktu malam. Ia hampir membuat saya mahu tinggal satu malam lagi.

Kemudian saya sampai ke deria saya dan memandang jalan terbuka ke arah hutan konkrit saya, gembira kerana saya dapat melarikan diri.

Loading...