Miranda Lambert terima kasih kepada peminat kerana ‘berkongsi hati saya yang patah’ dalam ucapan ACM Awards

Miranda Lambert telah banyak meraikan pada Anugerah Akademi Muzik Negara Ahad, ketika penyanyi memenangi vokalis wanita tahun ini untuk tahun kesembilan berturut-turut.

Tetapi ketika dia mengambil panggung untuk menerima anugerah lain malam itu, dia teringat masa yang jauh lebih bahagia dalam hidupnya.

“Terima kasih banyak untuk berkongsi hati saya dengan saya,” kata Lambert selepas memenangi lagu tahun ini untuk “Tin Man” tunggal.

Walaupun penyanyi, yang dilaporkan baru-baru ini berpisah dengan teman lelaki Anderson East, tidak mengulas lanjut tentang kesedihan yang mengilhami lagu itu, para peminat mungkin membuat kesimpulan mereka sendiri.

“Tin Man” dipaparkan pada album “The Weight of the Wings” ini, yang dirakamkan sejurus selepas dia berpecah dari bekas suami Blake Shelton

Sementara itu, Shelton berada di penonton di pameran anugerah di Las Vegas bersama teman wanitanya, Gwen Stefani.

Miranda Lambert membuka cerai dari Blake Shelton

Jul.29.201700:26

“Apa pun yang mempengaruhi anda pada bila-bila masa dalam hidup anda, ada cara lain dalam seni anda,” kata pemain berusia 34 tahun semasa wawancara dengan iHeartRadio tahun lepas.

“Maksud saya, berapa kali kita melihat ‘The Wizard of Oz’ … semua orang tahu apa yang diwakili oleh Tin Man, sejuk dan kosong, dan kesepian dan tidak berdosa. Dan ia hanya membuka mataku untuk lebih banyak lagi, melalui kesakitan saya sendiri. “

Tetapi Lambert menangani masalah hatinya bukanlah satu-satunya perbarisan dari pertunjukan Ahad malam. Kedua-dua kemenangannya juga menandakan pencapaian cemerlang. Dengan sejumlah 30 kepujian untuk namanya, dia kini mempunyai lebih banyak ACM daripada mana-mana artis lain.

Loading...