Miranda Lambert membuat potongan: Penyanyi debut baru ‘pendek’

Perbahasan Miranda Lambert terus berlanjut. Penyanyi negara itu telah membincangkan tentang bagaimana mengubah 30 memotivasinya agar bersesuaian dan ia seolah-olah memasuki dekad baru juga telah memberi inspirasi kepada perubahan utama.

GAMBAR: Miranda Lambert
Miranda Lambert selepas potongan rambutnya yang baru, kiri, dan dengan kunci lebih lama, betul.Hari ini

Pada hari Isnin, penyanyi itu memulakan debut rambut di pesta meraikan album barunya “Platinum.” Potongan dagu penyanyi itu duduk di atas karung merah jambu tanpa tali dan kalung mutiara yang sederhana.

Daftar untuk mempunyai berita hiburan teratas yang dihantar terus ke peti masuk anda.

Walaupun gaya rambut yang lebih pendek telah dipukul dengan pelakon – termasuk Ashley Tisdale, Hayden Panettiere dan Emma Roberts – sepanjang tahun, Lambert adalah salah satu daripada penyanyi yang mengambil risiko baru-baru ini. Dia berada di syarikat yang baik, walaupun, dengan bintang-bintang pop seperti Katy Perry dan Hilary Duff sudah menggoyang bob yang tegang.

PHOTOS: Miranda Lamber mempamerkan penurunan berat badan sebanyak 45 pound

Belum ada perkataan apa yang dikatakan oleh suami Blake Shelton mengenai perkara yang baru ‘lakukan, tetapi mengingat dia pada umumnya menyokong banyak perkara yang dilakukan oleh isterinya (hanya melihat latar belakang Twitternya) kita menebak dia mungkin seorang peminat.