Milo Ventimiglia: Reaksi Mandy Moore kepada kematian Jack ‘Ini Adakah Kita’ adalah ‘menyakitkan’

Kami masih bersedih dengan kehilangan Jack Pearson dari Milo Ventimiglia pada “Ini Kami,” walaupun kami teruja melihat dia kembali musim depan.

Tetapi sebagai Ventimiglia baru-baru ini memberitahu The Los Angeles Times, adegan kematiannya bukan hanya sukar kepadanya – bintangnya, Mandy Moore, “menangis setiap hari” untuk “empat minggu.”

Milo Ventimiglia, Mandy Moore, This Is Us
Adegan kematian Jack (Milo Ventimiglia) amat sukar pada Mandy Moore, yang memainkan isterinya, Rebecca, pada “Ini Adakah Kami.”NBC

“Apa yang saya faham dalam adegan saya adalah sangat tidak mengenai saya,” jelasnya. “Ini mengenai Mandy (yang memainkan isteri Jack Rebecca) yang telah mengalami pengalaman yang paling rendah … Mendengar kawan saya benar-benar pecah, ia hampir merasakan pengalaman luar tubuh, ia menyakitkan, ia menyakitkan.”

Jack adalah seorang pahlawan yang benar untuk menyelamatkan keluarganya dari api rumah, tetapi akhirnya tewas apabila dia berada di hospital, yang bermaksud Moore mempunyai banyak adegan emosi dan banyak air mata untuk bangun.

“Mandy yang lemah mempunyai kira-kira empat minggu di mana dia menangis setiap hari,” katanya.

Ini Is Us - Season 2, Mandy Moore, Milo Ventimiglia
Kita akan terlepas melihat Jack dan Rebecca bergegar!Ron Batzdorff / NBC

Dan ia tidak seolah-olah Ventimiglia sedang tidur, berbaring di tempat tidur hospital sambil menangis. “Ia masih kekal,” katanya mengenai bermain mati. “Saya hanya fokus pada tempat di siling dan berehat otot di wajah saya.”

Selepas itu, pelakon “Ini Ini Kita” mengatakan dia memberi Moore beberapa bilik untuk pulih dari semua yang menangis.

Milo Ventimiglia: ‘Ini Ini Kami’ akan menunjukkan kepada Jack dalam era Vietnam

Apr.17.201800:33

“Saya hanya menunggu sehingga dia datang dan mengetuk pintu treler saya (sekali penggambaran selesai),” katanya. “Kami memeluk besar dan ada ketawa dan juga, ‘Terima kasih Tuhan sudah selesai.'”

Sekurang-kurangnya, sehingga tiga musim, nampaknya kita akan melihatnya lagi!

Ikut Randee Dawn di Twitter.

Loading...