Milo Ventimiglia mendapat direndam pada ‘Ellen,’ perbincangan adegan kematian dalam ‘This Is Us’

Kami masih dipecahkan dari adegan api yang dahsyat pada “Ini Adakah Kami” dari hari Ahad – satu tragedi yang akhirnya merosakkan kehidupan ayah TV yang paling dikasihi yang pernah, Jack Pearson.

Mujurlah Milo Ventimiglia, yang bermain Jack selama hampir dua musim, masih hidup dan baik dan bersedia menghadapi cabaran lain yang penting: mendapatkan payung penuh air yang dibuang kepadanya untuk tujuan yang baik.

Ventimiglia dihentikan oleh “The Ellen DeGeneres Show” untuk lawatan yang penuh percikan, pergi ke kepala dengan DJ tWitch untuk peluang untuk memenangi $ 10,000 untuk amal pilihannya (The Rape Foundation) dalam segmen yang dipanggil “Make It Rain ! ” Dapatkan soalan yang betul, tarik tuil, mungkin mendapatkan wang atau mungkin mendapatkan air dibuang di atas kepala anda dari payung yang digantung di atas panggung.

“Ia tidak panas,” tWitch memberi amaran kepada Ventimiglia selepas mendapat dunked terlebih dahulu.

Tetapi pelakon adalah permainan (dan tidak lama lagi sangat basah)! Adakah dia mendapat $ 10K walaupun salah mengeja nama belakangnya sendiri? Tonton video itu!

Milo Ventimiglia Defends the Crock-Pot
Milo Ventimiglia duduk bersama Ellen DeGeneres pada 7 Februari.EllenTube

Ia adalah cara yang baik untuk meletakkan senyuman kembali ke wajah-wajah peminat “Ini Adakah Kita” yang masih mendalam dalam berkabung atas kematian yang mereka ketahui akan datang untuk beberapa waktu. Tetapi jangan fikir ia mudah bagi Ventimiglia, sama ada. Seperti yang dia katakan kepada E! Berita pada hari Isnin, harus berbaring di tempat tidur dan bermain mati manakala isteri Jack Rebecca (Mandy Moore) berkabung tidak ada tugas yang mudah.

Mandy Moore bereaksi terhadap kematian Jack pada ‘Ini Ini Kami’: ‘Ia memberi kesan kepada kita juga’

05.05.201803:38

“Saya akhirnya mendengar dia hanya memecah dan jatuh kepada satu juta keping, dan itu mungkin perkara paling sukar untuk difilemkan, bukan kerana saya terpaksa berhenti, tetapi saya mendengar rakan saya runtuh,” katanya..

Ini Is Us - Season 2
Milo Ventimiglia dan Mandy Moore mengenai “Ini Adakah Kami.”Ron Batzdorff / NBC

Namun, ada lapisan perak di sini. Seperti yang dikatakan Ventimiglia kepada Entertainment Weekly, “Bukan akhir Jack. Masih banyak yang tahu tentang lelaki ini.”

Dan ketika dia mengulangi Ellen semasa wawancara kemudian, dia tahu tentang kematian wataknya selama lebih dari setahun setengah, tetapi dia tidak pergi ke mana-mana sahaja. “Saya masih berada di sana, Jack masih ada, saya sudah mati sejak awal, jadi ia agak seperti, ini hanya kisah bagaimana saya sampai ke sana.”

Berita terbaik yang pernah ada!

Ikut Randee Dawn di Twitter.