Milo Ventimiglia dan Mandy Moore menonton ‘This Is Us’ bersama, seperti ‘suami dan isteri’

Kimia di skrin antara Milo Ventimiglia dan Mandy Moore tidak boleh dinafikan pada “Ini Kami,” dan menurut pelakon, ada sebab mudah untuk itu.

“Dari tindakan untuk dipotong,” mereka menganggap perkahwinan mereka adalah urusan sebenar.

Milo Ventimiglia bercakap mengenai kematian Jack pada ‘Ini Adakah Kami,’ musim terakhir

Mac.08.201813:25

Semasa lawatan Khamis ke Megyn Kelly TODAY, Ventimiglia membuka hubungannya dengan rakan sekutunya – dan seorang lagi wanita yang sangat penting dalam hidupnya.

“Sejak permulaan (siri), saya berkata kepadanya, ‘Mandy, dari tindakan untuk memotong, anda isteri saya,'” katanya..

Dan kadangkala, getaran Jack-and-Rebecca terus berlanjut walaupun kamera berhenti bergolek.

Ini Is Us - Season 2
Mandy Moore sebagai Rebecca dan Milo Ventimiglia sebagai Jack pada “Ini Adakah Kami.”Ron Batzdorff

“Kami duduk dan kami menonton episod bersama-sama, anda tahu, seperti suami dan isteri tradisional,” jelas Ventimiglia. “Saya fikir ia bukan sahaja memberikan kita peluang untuk melihatnya buat kali pertama, tetapi juga untuk membincangkannya.”

Dan sebagai mana-mana peminat “Ini Adakah Kita” boleh membuktikan, ia benar-benar membantu untuk mempunyai seseorang yang anda boleh bercakap tentang drama tearjerker, terutamanya seseorang yang benar-benar menyukai pertunjukan – dan jelas bintang itu.

Milo Ventimiglia mencukur misai, membuktikan Jack benar-benar mati

Feb.28.201800:22

Sudah tentu, ini bukan kali pertama Ventimiglia berkaitan dengan seseorang yang dia dekat dengan salah satu rancangannya.

Lama sebelum dia dikenali sebagai Papa Pearson, dia terkenal kerana bermain lelaki jahat Jess Mariano pada “Gilmore Girls,” yang menjadi siri kegemaran ibunya.

“Saya masih ingat pada hari saya memanggil ibu saya,” katanya. “Saya suka, ‘Hei ibu, saya telah mengikuti ujian ini untuk rancangan TV ini,’ Gilmore Girls. ‘”

Gambar: Gilmore Girls
Alexis Bledel sebagai Rory dan Milo Ventimiglia sebagai Jess pada “Gilmore Girls” (2004). Warner Bros./Getty Images

Dia kagum untuk mengetahui bahawa dia mendaratkan peranannya, tetapi dia tidak menganggap ia akan menjadi lebih daripada sedikit. Jadi dia bertanya kepadanya, “Berapa banyak episod?”

“Saya berkata beberapa musim, dan kemudian ada keheningan di garisan,” katanya. “Ibu saya, Carol Ventimiglia, sangat serius pada ketika itu.” Tunggu, anda akan berada di persembahan seperti, pada persembahan? “

Lihat peranan ‘Ini Adakah Kami’ dalam peranan mereka yang terdahulu

21.2.201701:08

Dia pasti. Bukan sahaja dia memainkan peranan untuk dua musim yang ditandatangani pada asalnya, Ventimiglia terus membawa Jess kembali sebagai watak berulang selama dua musim lagi, dan bahkan kembali sekali lagi untuk kebangkitan semula itu berlangsung 10 tahun kemudian.

Lihat lebih banyak lagi daripada bintang Selasa depan, apabila final musim “This Is Us” disiarkan di NBC.