Miley Cyrus terus berjanji untuk ‘menjadi baik’ di VMA dengan prestasi ‘Lebih muda Sekarang’

Empat tahun selepas bercakap kontroversi dengan pesta twerk yang terkenal di VMA 2013, Miley Cyrus membuat janji khas kepada ayahnya, Billy Ray Cyrus.

https://www.instagram.com/p/BYTqaRQBWkb

“Maaf Papa …. saya akan baik malam ini,” dia menulis di Instagram, bersama dengan pukulan mundurnya prestasi “Blurred Lines” beliau dengan Robin Thicke.

Pada MTV Video Music Awards, politik menyentuh nota penting

Ogos.28.201702:09

Dan pada pameran anugerah malam Ahad, dia benar kata dia.

2017 MTV Video Music Awards - Roaming Show
Miley Cyrus melakukan di atas pentas semasa Anugerah Muzik Video MTV 2017 di Los Angeles.John Shearer / Getty Images untuk MTV

Cyrus, 24, penonton MTV yang terpesona dengan penampilan bertemakan retro “Younger Now”, lagu tajuk dari album studio yang akan datang. Penyanyi itu memainkan permaidani fuchsia yang paling baik, kemudian menyumbangkan skirt gaya pudel 50-an untuk prestasi yang diilhami rockabilly.

2017 MTV Video Music Awards - Roaming Show
Penari sandarannya termasuk lelaki dan wanita dari semua peringkat umur.John Shearer / Getty Images untuk MTV

Dia mendapat bantuan daripada penari sandaran pelbagai dari semua peringkat umur – termasuk beberapa wanita tua yang bergaya.

https://www.instagram.com/p/BYUe3psnl-X

Pertunjukan anugerah itu adalah urusan keluarga: Bukan sahaja “Malibu” tunggal Miley yang dicalonkan dalam kategori Pop Terbaik, tetapi adik perempuannya, Nuh naik untuk Best New Artist.

Kami menyukai wajah baru, Miley!

Pada VMA permaidani merah dengan Ed Sheeran, Pink dan banyak lagi

Ogos.28.201703:44