Meowza! Weatherman makan muntah kucing pada TV secara langsung

Ramalan? Kotor, dengan sedikit peluang untuk melakukannya-dia-benar-makan-itu? Sesetengah cuaca berita tempatan suka bertebaran semasa menyampaikan ramalan, tetapi Scot Haney dari WFSB-TV, stesen CBS di Hartford, Conn., Terlalu jauh pada hari Rabu. Semasa siaran berita langsung, Haney meraup apa yang dia fikir adalah segelintir bijirin Grape Nuts dari lantai studio dan memunculkannya ke dalam mulutnya – hanya untuk belajar terlambat ia bukan bijirin, tetapi kuntum kucing.

“Mereka sedikit basah,” kata Haney pada gigitan pertama, kerana pengawal saudaranya kelihatan mengerikan. “Dan mereka rasa seperti kasut.”

Perlahan-lahan, ia mula bangkit pada Haney bahawa tiada siapa yang berlari mengelilingi gelas Grapes Nuts di lantai studio, dan dia sebenarnya telah menggunakan sesuatu yang lebih merisaukan.

“Saya fikir ia boleh menjadi dood anjing,” Haney mengumumkan.

Haiwan domestik yang salah, salah … er … hujung haiwan domestik. Haney mengumumkan di udara kemudian bahawa dia telah menemui rahsia bahan penyembuhan itu.

“Mereka bukan Kacang Anggur yang saya makan,” kata Haney. “Saya terus mencari lebih banyak di atas lantai dan saya fikir ia adalah Grape Nuts kerana ia kelihatan seperti itu. Kucing saya melempar, dan saya mesti melangkah masuk dan itulah yang saya makan.” Sebagai bukti, Haney mengangkat kasutnya yang berbentuk kucing.

“Ia menjijikkan!” katanya. “Saya akan muntah, betul, saya sudah selesai, saya tidak melakukan cerita, saya letih, pergi ke Irene (O’Connor, anchor WFSB).”

Haney tidak malu-malu untuk berkongsi berita mengenai apa yang dia makan, malah menyiarkannya. Peminat cepat menyertai dalam keseronokan.

“Saya fikir anda memerlukan sentuhan nafas atau kucing kucing,” tweeted Tanya Capeci.

Malah majikannya sendiri tidak boleh menahan mengejek Haney – dan menggunakan pilihan makanannya yang aneh sebagai cara untuk membujuk penonton untuk menonton.