Melissa Rycroft dan Tony Dovolani memenangi ‘Dancing With the Stars: All-Stars’

Dikemaskini 9:30 pagi ET: “Dancing With the Stars” pro Tony Dovolani akhirnya mempunyai trofi bola cermin pertamanya! Pasangan hoofer dan celeb Melissa Rycroft mengalahkan pingat emas Olimpik Shawn Johnson dan “Hospital Umum” bintang Kelly Monaco pada hari Selasa untuk memenangi musim semua bintang pertama pertandingan.

Melissa Rycroft and pro partner Tony Dovolani hold the mirror ball trophy as they are crowned champions on the season finale of ABC's
Melissa Rycroft dan rakan kongsi pro Tony Dovolani memegang trofi bola cermin ketika mereka dimahkotakan sebagai juara pada akhir musim “Dancing with the Stars: All-Stars” di Los Angeles pada hari Selasa.Adam Taylor / ABC melalui Reuters / Today

Ini juga merupakan trofi bola cermin Melissa yang pertama. Apabila dia bertanding dalam lapan musim, dia menamatkan saingan di tempat ketiga, dengan Shawn sebagai juara musim itu. Melissa telah memulakan musim semua bintang dengan ramalan bahawa dia tidak akan bertahan melewati minggu keempat, tetapi ketika musim berlangsung, dia terus memperbaiki dan memenangi undian peminat. 

“Fikiran saya kosong selama satu minit,” kata Rycroft kepada wartawan selepas persembahan mengenai apa yang dia fikir apabila tuan rumah Tom Bergeron memanggil namanya sebagai pemenang.

“Ketika kami berdiri di sana bersama Shawn dan Derek, saya mengandaikannya. Selepas saya menyedari ia adalah nama kita, saya berkata, ‘Ya, Tuhan saya! Bagaimana keadaan ini berlaku? ‘”

Sambungan segera “Life Is a Highway” Rycroft pada malam terakhir menyegel kemenangannya, yang berdasarkan skor hakim dan suara penonton. Para hakim – yang gagal memanggilnya dalam dua slip, tetapi mencatat penafsiran muzik yang salah – memberinya skor 28,5 untuk prestasi dan memuji langkahnya.

“Anda telah menjadi keseronokan saya untuk menonton,” kata ketua hakim Len Goodman. 

Tetapi tidak syak lagi, pro yang disukai oleh Melissa memainkan peranan besar dalam kemenangannya. Tony telah menjadi kegemaran penggemar dengan kesabarannya, sikap baik lelaki dan sikap positif. Daripada semua pro di acara itu, dia mungkin telah berpasangan dengan kebanyakan peserta yang tidak mempunyai kemahiran ballroom untuk pergi jauh (Kate Gosselin dan Martina Navratilova, menamakan dua), dan sering dihapuskan pada awal pertandingan. Dan pada musim ke-14, dia akhirnya mendapat bola cerminnya.

“Ini sudah lama datang untuk Tony,” kata Bergeron sebagai pemenang yang disambut.

Kemenangan itu sangat manis untuk Dovolani dan bukan hanya kerana dia boleh dikatakan dipasangkan dengan beberapa orang, kita akan mengatakan rakan-rakan “mencabar” selama bertahun-tahun.

“Saya telah membayar iuran saya,” Dovolani mengangguk. “Tetapi ia bernilai keseluruhan 14 musim untuk mendapatkan seseorang seperti Melissa. Ia bernilai saat ini yang sukar dipercayai. Semua bintang perlu menyelaraskan kadangkala dan malam ini. “

Penari pro banyak merayakannya. “Ia isteri saya dan saya 13th (ulang tahun perkahwinan), “katanya. “Juga, 100 tahun kemerdekaan untuk Albania (saya asli). Ini adalah masa yang luar biasa! Saya berkongsi ini dengan semua peminat kami. “

Pasangan itu mempunyai beberapa jangkaan memandangkan mereka mula bersaing melawan banyak pemenang masa lalu dari segi kedua-dua bintang dan kebaikan.

“Kami fikir kami akan pulang ke rumah pada minggu pertama,” kata Dovolani.

“Kami akan cuba memegang sendiri dan mungkin meninggalkan dengan semacam kesan,” kata Rycroft. “Kami tidak menyangka kami akan menjadi juara atau menjadi yang terakhir berdiri. Saya harap kami tidak meremehkan diri tetapi pada masa yang sama ia membuat kami lebih bangga dengan apa yang telah kami capai. “

Ia lebih hampir dengan kemenangan pro daripada Melissa. Apabila pasangan itu diumumkan sebagai juara terbaharu, rakan baiknya, Maks dan Val Chmerkovskiy mengangkat Tony ke bahu mereka apabila kamera mengetengahkan dia mengepam kepalanya di udara, meninggalkan Melissa keluar dari gambar sehingga pro Derek Hough akhirnya membantunya dan kembali ke dalam bingkai.

Walaupun Tony dan Melissa muncul bersedia untuk menang selepas dua skor sempurna mereka pada hari Isnin, Shawn dan Kelly memberi mereka persaingan sengit dalam pusingan nada-tarian.

Aktres “Hospital Umum” hampir memaku jive energetic dengan twirls dan tendangan hebat. Para hakim memalukan mereka dengan kekurangan ketepatan, dan memberikannya dan Val mencocokkan 9.5s untuk jumlah malam dua malam sebanyak 87.5 dari 90. Dan ketika dia disingkirkan di tempat ketiga, aktris itu memberikan alat peraga besar kepada pasangannya.

“Lelaki ini lelaki yang paling luar biasa, dan dia adalah penari yang paling berbakat di sana,” katanya. “Dia mengajar orang yang tidak tahu bagaimana untuk berdiri di kedua kakinya dan bercakap pada masa yang sama bagaimana menari dengan anggun.”

Bagi Shawn, dia menambah satu lagi skor sempurna kepada sejarah tariannya dengan segera cha-cha-cha untuk menamatkan kedudukan di tempat kedua dengan jumlah 87 mata. Derek, yang mengisyaratkan bahawa musim ini adalah “Menari,” selepas persembahan akhir mereka, “Selepas melakukan persembahan selama sekian lama, anda cuba mencari jalan baru untuk menjadikannya istimewa. (Shawn) menjadikannya lebih istimewa tanpa mengira hasilnya. “

— Penyumbang HARI INI Michael Maloney menyediakan pelaporan tambahan.

Adakah kemenangan selebriti yang betul? Apakah yang anda fikirkan keseluruhan acara finale? Kongsi pemikiran anda di halaman Facebook kami! 

Kandungan yang berkaitan:

  • Derek Hough tidak mengatakan sama ada dia akan menari dengan bintang lagi
  • Tayangan slaid: Pakaian terburuk ‘DWTS’ musim semua bintang
  • Shawn Johnson: ‘Saya ketakutan’ daripada tarian-tarian!
  • Rekod hari Isnin: Hakim merampas Shawn dan Derek kerana melanggar peraturan – sekali lagi

Lebih dalam The Clicker:

  • Bintang ‘Dua dan Separuh Lelaki’: ‘Saya memohon maaf jika’ ucapan saya tidak sopan
  • Nicki Minaj menyekat Steven Tyler atas komen ‘Idol’
  • Martin Depore Mode Depeche: ‘Seseorang harus menembak Simon Cowell’