Melissa McCarthy meniup Jimmy Fallon dalam pertempuran ‘lip-sync’ ‘Tonight Show’

Diakui, penyinaran bibir (atau untuk perkara itu, nyanyian apa saja) jarang melibatkan kacamata pelindung. Tetapi Melissa McCarthy melakukan perkara yang sedikit berbeza.

Pelakon dan bintang filem baru “The Boss” menyertai Jimmy Fallon pada “The Tonight Show” pada hari Isnin malam untuk epik “Lip Sync Battle,” dan hasilnya benar-benar berwarna dunia kita.

“Saya harus jujur, saya sedikit gugup,” mengakui Fallon sebelum mereka pergi ke kepala.

“Saya tidak banyak saraf,” katanya. “Saya agak kecewa menghancurkan anda. “

LEBIH: Dari Dwayne Johnson ke Anne Hathaway: Penghibur ‘Lip Sync Battle’ kegemaran kami

Jelas sekali, ini tidak akan menjadi pertempuran sync bibir lama sahaja. Fallon memulakan perkara dengan “Brand New Key” klasik (dinyanyikan semula oleh Melanie pada tahun 1971), tetapi McCarthy meningkatkan permainan dengan cepat dengan pemecah keras DMX 2003 “X Gon ‘Give It To Ya” dengan prestasi yang meninggalkan The Roots baik ketawa atau kelihatan terkejut.

Untuk pusingan kedua Fallon bangkit kembali dengan Zayn Malik yang baru melanda “Pillowtalk” (dia juga membawa bantal di atas pentas untuk menyokongnya). Tetapi akhirnya dia tidak ada perlawanan untuk McCarthy, yang keluar di atas panggung dengan kacamata yang jelas, mesin angin dan latar belakang bertema alam ketika ia melancarkan “Warna Angin” yang Judy Kuhn menyanyi untuk tahun 1995 yang “Pocahontas.”

Tetapi tunggu, ada lagi: Semasa dia melancarkan lagu itu, haiwan yang disumbat (seekor ekor, pelindung dan seekor serigala) meniup dari luar panggung … dan kemudian datang bulu dan perhiasannya. Begitu banyak perhiasannya.

View this post on Instagram

Surprise on @fallontonight Jimmy & I get Krazzzzy

A post shared by Melissa McCarthy (@melissamccarthy) on

Jimmy Fallon (dan kita semua di rumah) berganda dalam ketawa. Ia mungkin menjadi penyegerakan bibir yang paling tersisih, paling menghiburkan!

Melissa McCarthy, Jimmy Fallon lip sync battle
Melissa McCarthy dan Jimmy Fallon membuat kekacauan pertempuran sinkron lip, dan ia sempurna.The Tonight Show Dibintangi Jimmy

LEBIH: John Krasinski terkejut oleh Anna Kendrick pada ‘Lip Sync Battle’: ‘Apa yang sedang berlaku?’

“Pertunjukan Malam Ini Dibintangi Jimmy Fallon” mengudara pada pukul 11:35 pagi. pada NBC.

Ikut Randee Dawn di Twitter.