‘Meletupkan minda anda’: Trailer ‘Fuller House’ menggoda perkahwinan, kehamilan dan banyak lagi

Peminat “Fuller House” sudah berada di pinggir kerusi mereka mengenai separuh kedua Musim 3, dan sekarang treler promo baru memberi kita sekilas kegembiraan di hadapan.

Klip baru yang pendek menggoda para peminat mengenai pendakian terbesar dari separuh pertama musim ini – seperti mana lelaki D.J. (Candace Cameron Bure) akan berakhir dengan segitiga cinta romantiknya dengan Matt (John Brotherton) dan Steve Oldinger (Scott Weinger).

Pasti, kita lihat D.J. dalam pakaian perkahwinan – mungkin untuk mengikat simpulan dengan Matt – tetapi klip itu jelaskan pemikiran D.J. yang masih memikirkan Steve … yang akan berkahwin dengan C.J. di Tokyo. Oh, Mylanta!

Sementara itu, Kimmy (Andrea Barber) memberi petunjuk kepada seorang anak kecil yang baru mungkin tidak lama lagi menyertai rumah tangga Tanner-Gibbler – dan seolah-olah dia mungkin menjanjikan menjadi pengganti untuk Stephanie (Jodie Sweetin), yang mendedahkan masalah kemandulannya dalam Musim 1.

“Ketuhar saya dipanaskan dan mudah dibakar. Kami akan hamil,” Kimmy memberi jaminan, dan kemudian mengundang “kakek” Danny (Bob Saget) untuk “membawanya” untuk memeluk.

Sudah tentu, ini adalah “Fuller House,” terdapat juga banyak tarian, anak-anak comel, kawan lama, Uncle Jesse – dan perjalanan epik ke Tokyo!

Candace Cameron Bure di ‘Fuller House’ dan buku barunya

Nov.21.201704:24

Di Twitter pagi Isnin, Bure menghantar mesej khas kepada peminat memberitahu mereka untuk menjangka jawapan dan “kejutan besar” apabila komedi keluarga Netflix kembali dengan sembilan episod lebih mulia.

“Fuller House” Season 3 kembali ke Netflix pada 22 Disember – tepat pada waktunya untuk menonton pesta bercuti.

Loading...