Melangkah ke bawah: Channing Tatum dan Jenna Dewan Tatum mengumumkan perpecahan

Selepas hampir sembilan tahun perkahwinan, bintang-bintang “Langkah Up” Channing Tatum dan Jenna Dewan Tatum melangkah keluar dari percintaan mereka – sekurang-kurangnya “untuk sekarang.”

Pasangan di atas dan luar mengumumkan perpecahan mereka dalam kenyataan serupa yang dikongsi di media sosial malam Isnin.

Channing Tatum, Jenna Dewan bercerai selepas 9 tahun

03.03.201800:42

“Mula-mula, kita berasa ganjil bahawa kita perlu berkongsi perkara seperti ini dengan semua orang, tetapi ia adalah akibat daripada kehidupan yang kita pilih untuk diterajui, yang juga kita amat berterima kasih,” mereka menulis sebelum membuka mengenai rehat mereka.

Kemudian, mungkin dalam jangkaan teriakan yang tidak dapat dielakkan daripada “cinta mati” dari peminat mereka, pelakon yang menari itu menjelaskan bahawa, walaupun mereka berpisah, bon mereka tidak melanggar.

https://www.instagram.com/p/BhFuWBaBGqc

“Kami dengan penuh kasih sayang memilih untuk berpisah sebagai pasangan,” mesej itu dibaca. “Kami jatuh cinta sejak bertahun-tahun yang lalu dan mempunyai perjalanan yang ajaib sama sekali. Tidak ada apa-apa pun yang berubah tentang betapa kami saling mencintai, tetapi cinta adalah pengembaraan yang indah yang membawa kita ke jalan yang berbeza untuk sekarang.”

Sepanjang hubungan mereka, mereka tidak pernah menjauhkan diri dari bercakap tentang cinta itu – dari saat ia bermula pada set tarian tarian tahun 2006 mereka ke setiap hari jadi dan ulang tahun sejak itu – tetapi mereka juga tidak pernah melingkari cabaran terlibat dalam membuat kerja perlawanan mereka.

“Apabila orang mengatakan anda mempunyai kehidupan yang sempurna, saya mahu menjerit dan memberitahu mereka tiada siapa yang sempurna,” kata Dewan Tatum dalam wawancara dengan majalah Kesihatan Februari. “Kita berjuang seperti pasangan lain, kita tidak bersetuju dengan perkara, kita mempunyai hari di mana kita tidak saling menyukai.”

HARI INI suka … Channing dan Jenna Dewan Tatum

Apr.25.201701:05

Pada masa itu, beliau menyatakan kesediaan mereka untuk sengaja mengerjakannya sebagai rahsia kejayaan mereka. Dan walaupun mereka memutuskan untuk pergi cara berasingan mereka, mereka bekerjasama untuk membuat langkah yang berjaya juga.

“Tidak ada rahsia atau peristiwa yang menyedihkan di akar keputusan kami – hanya dua kawan terbaik yang menyedari masanya untuk mengambil sedikit ruang dan membantu antara satu sama lain menjalani kehidupan paling gembira dan terpenuhi,” kata pernyataan mereka..

https://www.instagram.com/p/BgfEF5YBs0M

Selain itu, sama ada langkah ini adalah langkah pertama ke arah perceraian atau sekadar istirahat ringkas, mereka akan sentiasa berkongsi satu bon yang tidak dapat dipecahkan – sebagai ibu bapa yang setia kepada anak perempuannya yang berumur 4 tahun.

“Kami masih keluarga dan akan sentiasa menjadi ibu bapa yang berdedikasi kepada Everly,” tambah mereka.