‘Medium Hollywood’ Tyler Henry mendedahkan tanda-tanda orang tersayang anda cuba menyambung

Cher? Awak dengar? Kerana daripada semua orang “Medium Hollywood” telah menghidupkan kembali masa untuk, ia adalah anda dia mendapat hati set pada membaca!

HARI INI duduk bersama bintang berusia 20 tahun dari rancangan TV realiti “Medium Hollywood With Tyler Henry” untuk mendapatkan sangkut di dalam bacaan psikiknya menjelang pelancaran bukunya untuk “Antara Dua Dunia.”

6 perkara yang anda tidak tahu mengenai ‘Hollywood Medium’

Nov.02.201602:01

Henry telah mengadakan bacaan untuk beberapa selebriti – Ross Matthews, Jodie Sweetin dan Margaret Cho, hanya untuk menamakan beberapa. Tetapi ia Cher dan Lana Del Ray yang berada di antara senarai bintang dia akan melakukan apa sahaja untuk dibaca.

Dan dia mungkin muda, tetapi jangan biarkan dia menipu kamu. Henry menemui hadiahnya hampir 10 tahun yang lalu apabila dia memandang neneknya lewat, dan dia telah menyempurnakan kerajanya sejak.

BERKAITAN: emosi Matt Lauer duduk dengan Tyler Henry: ‘Tangan saya gemetar’

“Saya telah pergi ke bilik untuk memberitahu ibu saya bahawa dia akan mati dan sebelum kita mendapat peluang untuk keluar dari pintu, telefon ibu saya berbunyi dan itu adalah ayah saya di ujung yang lain mengatakan nenek saya baru sahaja berlalu,” Henry memberitahu HARI INI.

Tyler Henry shares photos from his journey to becoming a psychic medium.
Baiklah oleh Tyler Henry

Walaupun pada mulanya dia mempunyai rancangan untuk bekerja di bidang perubatan, Henry akhirnya mencari cara untuk menggabungkan kedua-dua semangatnya untuk membantu orang ramai dan keinginannya untuk menyampaikan mesej dari luar.

BERKAITAN: ‘Medium Hollywood’ memberi staf HARI INI untuk membaca yang sukar dipercayai

“Saya akhirnya dapat mencapai apa yang saya mahu lakukan untuk menjadi seorang jururawat hospis,” katanya, “yang bertujuan untuk membawa kesedaran bahawa orang yang kita sayangi berada dalam keadaan aman dan memberikan keselesaan, yang pada asasnya kepada saya adalah apa yang adalah semua. “

Tyler Henry shares photos from his journey to becoming a psychic medium.
Baiklah oleh Tyler Henry

Mesej itu adalah satu tujuan Henry menyebarkan. “Saya fikir ini adalah hadiah yang perlu dikongsi dengan semua orang,” katanya.

Berkongsi mesej tidaklah mudah, walaupun. Media ini sentiasa bersandar pada semua pancaindera untuk mengumpulkan maklumat.

“Dalam bacaan, saya mungkin mendengar suara, melihat gambar atau bahkan mendapat sensasi fizikal yang sepadan dengan bagaimana seseorang berlalu,” katanya..

Watch ‘Medium Hollywood’ Tyler Henry memberi Matt Lauer satu bacaan emosional

Ogos.02.201606:21

Itu boleh mengalir, terutama apabila sensasi adalah serangan jantung atau strok.

“Melakukan pembacaan sangat menggembirakan, ia menjadikan apa-apa keistimewaan fizikal untuk saya,” katanya.

Pembacaan boleh berlangsung di mana saja dari satu hingga empat jam, kata Henry, tetapi terdapat tanda-tanda lain yang dapat dilihat oleh orang apabila seseorang yang tersayang cuba untuk berkomunikasi.

“Mimpi, saya katakan, mungkin cara yang paling lazim seseorang yang disayangi akan cuba menyampaikan mesej,” katanya. “Selalunya reoccurring impian adalah cara yang dicintai adalah cuba untuk menyampaikan dan menyampaikan mesej.”

Tetapi ada sedikit amaran apabila mimpi akan muncul. Dan begitu juga, Henry tidak pernah tahu apa maklumat yang akan diterimanya semasa membaca.

BERKAITAN: Pernahkah anda melihat hantu? Mungkin ada alasan perubatan

“Saya tidak begitu mengawal mesej yang berlaku,” katanya. “Seorang tukang pos tidak bertanggungjawab untuk mel apa yang dia berikan.”

‘Medium Hollywood’ mempunyai bacaan emosi dengan Hoda

Mac.09.201604:21

Itu adalah salah satu daripada banyak perkara yang telah dipelajari oleh Henry. Tetapi pada penghujung hari, matlamatnya adalah untuk menghubungkan seseorang dengan mereka yang tersayang.

Walaupun ia adalah perjalanan angin badai untuk menjadi “Medium Hollywood,” pengalaman itu juga terbukti sangat bermanfaat.

“Saya hanya akan berkata mengambil satu hari pada suatu masa,” kata Henry. “Ia sangat mudah untuk dibungkus dalam hidup dan saya fikir bahawa untuk saya, hanya pada masa ini telah menjadi satu bahagian penting untuk mendapatkan semua ini, dan ia menjadi sangat mengagumkan.”

Loading...