Mayim Bialik kembali ke ‘Pantai’ dengan pic balik

Sebelum dia seorang ahli saraf neurobiologi Amy pada “The Big Bang Theory” (dan mempunyai Ph.D. dalam bidang neurosains dalam kehidupan sebenar), Mayim Bialik memikat kita semua dengan penampilannya yang terlalu singkat di filem kesayangan kita semua masa, “Pantai” 1988.

Dan untuk kegembiraan kami, Bialik telah berkongsi foto pengunduran hebat ketika mereka sedang menggelar filem di Coney Island Brooklyn!

Bagi mereka yang gatal untuk menulis, Bialik tidak merokok sebenarnya rokok. Di “Pantai,” dia memainkan C.C. Bloom sebagai seorang kanak-kanak, penghibur kanak-kanak yang bercakap dengan cepat, yang memasuki seorang gadis kecil bernama Hillary (dimainkan oleh Marcie Leeds, seperti yang ditunjukkan dalam gambar) di pantai pada suatu hari. Kedua-dua memukulnya dan menghabiskan hari membina persahabatan yang akan berlangsung sepanjang hidup mereka.

mayim bialik and marcie leeds on the set of beaches.
Itulah kemuliaan cinta! Mayim Bialik dan Marcie Leeds masih dalam “Pantai”.Everett

Sekarang, sementara kita akan menonton filem keseluruhan tentang gadis-gadis muda, kebanyakan filem memaparkan mereka dalam kehidupan dewasa mereka, dimainkan oleh Bette Midler dan Barbara Hershey. (Siapa kita sayang, cinta!)

BEACHES, Bette Midler, Barbara Hershey, 1988.
Sebagai orang dewasa, wanita “Pantai” dimainkan oleh Bette Midler dan Barbara Hershey.Gambar Buena Vista

Bialik dan Leeds memikat kami semua pada bulan Ogos 2016 apabila pasangan itu membuat semula adegan pembukaan dari filem itu dan menyiarkannya di Facebook:

Bialik terus bertindak sebagai gadis muda, membuat percikan besar di TV sebagai “Blossom” NBC, tetapi dia melangkah keluar untuk bertindak untuk mendapatkan darjahnya, kemudian kembali supaya dia dapat menghabiskan lebih banyak masa bersama dua anaknya.

Terima kasih kerana foto itu, Mayim! Anda benar-benar angin di bawah sayap kami. Juga, sekarang kita tahu apa yang kita akan menonton untuk masa 395 hujung minggu ini: “Pantai”!

Ikut Randee Dawn di Twitter.