Matthew McConaughey: ‘Keluarga saya’ menganggap Camila menolak cadangan saya

Ia adalah “ya” Matthew McConaughey menunggu untuk mendengar!

Bintang berusia 46 tahun “Detektif Benar” mengimbau kembali mencadangkan kepada Camila Alves di depan keluarganya – dan detik-detik ekskresi yang dibutuhkannya untuk ditanggapi – dalam Esquire edisi November

Matthew McConaughey atas cadangan kepada Camila Alves: Keluarga saya fikir dia akan berkata tidak

Oktober.13.201601:25

“Saya masih ingat memukul lutut, melihat matanya dan saya masih ingat wajahnya,” kata pelakon berusia 46 tahun itu, yang meminta Alves untuk berkahwin dengannya semasa lawatan Krismas keluarga pada 2011.

“Saya masih ingat senyuman yang muncul dari kakinya, saya ingat dia perlu menarik nafasnya,” katanya.

“Dan dia tidak mengatakan ya segera,” McConaughey meneruskan. “Dan kemudian seluruh keluarga pergi, ‘Jeezus, dia akan mengatakan tidak.'”

Matthew McConaughey and Camila Alves
Getty Images

Tetapi model Brazil berkata ya. Pasangan yang bertemu di bar Sunset Boulevard pada tahun 2006, berkahwin pada tahun 2012 dan kini menjadi ibu bapa kepada tiga orang anak lelaki, Livingston, 3, dan Levi, 8, dan anak perempuan Vida, 6.

Aktor itu mengisytiharkan kelahiran Levi – yang berlaku pada saat ia mundur dari Hollywood – dengan membantunya mencari dirinya.

“Manusia tidak pernah lebih maskulin daripada selepas kelahiran anak pertamanya,” katanya. “Saya tidak bermaksud dengan cara yang macho, maksud saya memberi kekuatan kepada lelaki.”

BERKAITAN: Menonton Matthew McConaughey mungkin menjadi bahagian kegemaran kami dalam Sukan Musim Panas

McConaughey, yang memenangi Oscar untuk menggambarkan koboi dengan AIDS pada tahun 2013 “Dallas Buyers Club,” juga memuji isterinya, dan mendedahkan bahawa ia adalah Alves yang berusia 32 tahun yang mengilhamkannya untuk pergi selepas jenis peranan bertindak mahu.

“Seorang wanita yang baik,” kata pelakon itu, “memberikan seorang lelaki keberanian dan keyakinan – keberanian untuk memiliki keyakinan untuk pergi dan melakukannya, jangan khawatir sama banyak atau anggap apa yang difikirkan oleh seluruh dunia.”

Matthew McConaughey, isteri Camila Alves menghiburkan bola keranjang AS di Rio

Ogos.11.201600:24