Mariska Hargitay pada perdana ‘SVU’: Ia adalah episod yang paling sukar Saya pernah ditembak

Apabila “Undang-undang & Perintah: Unit Mangsa Khas” kembali untuk musim 15, drama itu akan diambil tepat di mana ia ditinggalkan musim lalu – dengan Det. Olivia Benson menatap tong pistol sendiri sebagai seorang perogol memegang hidupnya di tangannya.

Sesetengah peminat mungkin merasa sukar untuk menonton watak yang dikasihi menghadapi selat yang mengerikan itu, dan tidak hairanlah. Malah pelakon Mariska Hargitay mendapati sukar untuk memainkan peranan dalamnya.

UNDANG-UNDANG & ORDER: SPECIAL VICTIMS UNIT --
Musim baru memuncak di mana tempat terakhir yang ditinggalkan untuk Det yang dipukul dan lebam. Olivia Benson pada “SVU.”NBC / Hari ini

“Ia adalah, tanpa ragu, episod paling sukar yang pernah ditembak dalam 15 tahun, dan ia tidak seperti apa yang pernah saya lakukan,” katanya semasa lawatan pagi Rabu ke TODAY. “Saya perlu memberitahu anda, selepas 15 tahun, menjadi gugup dan takut dan teruja untuk pergi bekerja – ia satu perkara yang sangat baik.”

Hargitay menjelaskan, “Apabila anda bertindak, badan anda tidak mengetahui perbezaan (antara) bertindak atau sedang dalam realiti,” dan itulah yang membentangkan cabaran.

“Saya fikir anda cukup bermain permainan apa-jika (untuk menangkap adegan),” katanya. “Ini semata-mata untuk mempercayainya, saya fikir sebab itulah anda belajar sepanjang hidup anda untuk berfokus dan hadir dan bagi saya, dengan kerja yang saya lakukan dengan Joyful Heart, saya mempunyai peluang dan kesenangan untuk bekerja bersama- bersama-sama dengan banyak kehidupan sebenar yang saya tahu cerita-cerita mereka …. Bar ditetapkan tinggi untuk memastikan ia nyata dan mempunyai integriti tentang betapa menakutkannya. “

Cabaran itu adalah sebahagian daripada apa yang membuatkan Hargitay kembali kepada peranan Benson tahun demi tahun – itu dan “penulisan hebat” dan hanya mempunyai watak dia “jatuh cinta dengannya.” Tetapi itu bukan untuk mengatakan dia tidak berfikir tentang apa peranan besar seterusnya.

“Saya memikirkannya sepanjang masa,” katanya. “Saya mahu buat komedi!”

Mariska Hargitay: ‘SVU’ adalah ringan di belakang tabir

Sep.25.201304:28

Malah, pada masa lalu, pelakon itu telah menyatakan minatnya untuk menganjurkan “Saturday Night Live” suatu hari nanti. Sehingga peluang komedi seperti itu berlaku, menangkap lebih banyak pihaknya yang serius apabila perdana musim “Undang-undang & Perintah: SVU” disiarkan pada pukul 9 malam. pada NBC.

Loading...