Mariska Hargitay mengatakan ‘Undang-undang & Perintah: SVU’ merasakan ‘seperti persembahan yang berbeza sekarang’

“Undang-undang & Perintah: Unit Mangsa Khas” tidak lama lagi akan kembali dari rehat pertengahan musim dan kembali kepada jalan cerita yang dilihat oleh penonton sejak musim lalu – kesukaran yang dihadapi oleh Det. Olivia Benson. Tetapi menurut Mariska Hargitay, pelakon di belakang Benson, siri ini bukan hanya melihat kembali kepada yang lama. Semuanya baru juga.

“Saya fikir ia adalah satu perjalanan,” bintang “SVU”, yang membuat kunjungan ke TODAY pada hari Rabu, mengatakan drama itu memasuki separuh kedua musim ke-15. “Saya fikir penulisan berubah sekarang bahawa kami mempunyai peminat yang baru, saya rasa seperti persembahan yang berbeza sekarang, yang saya fikir adalah satu perkara yang hebat, selepas 15 tahun persembahan terasa begitu luar biasa, dan itulah hadiah.”

Jadi apa bahan segar yang disimpan untuk Det. Benson? Sudah tiba masanya untuk dia pergi ke mahkamah dan menghadapi lelaki yang menculik dan menyeksa dia.

“Saya membaca ini dan saya fikir, ini adalah salah satu skrip terbaik yang pernah saya baca – begitu rumit dan sangat menyakitkan,” kata Hargitay mengenai cerita yang akan datang.

Plot akan membawa penutupan kes terhadap penyerang Benson, tetapi itu tidak bermakna detektif akan mendapat penutupan.

“Ia tidak mudah, saya rasa,” jelas Hargitay. “Apa yang dia lalui saya tidak tahu bahawa dia boleh sembuh, ia telah mengubahnya, dia masih berjuang PTSD.”

Penggambaran Hargitay mengenai perjuangan itu telah KATEGORI Kathie Lee Gifford dan Hoda Kotb memikirkan mereka mencium Emmy di masa depannya.

“Adakah itu apa itu?” Hargitay berkata dengan ketawa selepas dia mengendus udara.

Ia tidak akan menjadi satu-satunya penghormatan untuk bintang “SVU”. Pada bulan November, dia mengikuti jejak langkah ibunya yang terkenal, Jayne Mansfield yang lewat, dan mendapat bintang Hollywood Walk of Fame.

Hidangan Mariska Hargitay pada “Undang-undang & Perintah: SVU”

08.08.201404:31

“Ia sangat emosional,” katanya. “Ia adalah satu-satunya hari yang paling emosional dan indah yang boleh saya ingini, ibu saya mendapat bintang, semua gambar yang saya lihat dengan kakak saya dan kakak saya di sana, dan di sana saya berada pada hari itu dengan saya kakak saya dan kakak saya. Ia adalah satu masa yang sangat ikhlas, dan saya merasa sangat dekat dengan ibu saya. “

Bintangnya diletakkan di sebelah Mansfield.

Premiere musim sejuk “Undang-undang & Perintah: SVU” disiarkan pada pukul 9 malam. pada NBC.