Mariska Hargitay bertemu dengan kucing Taylor Swift Olivia Benson

Pada malam Sabtu, seketika satu tahun dalam proses membuat keputusan: “Law & Order: SVU” bintang Mariska Hargitay bertemu kucing Taylor Swift Olivia Benson.

Ia adalah saat yang ajaib, terutamanya kerana Olivia Benson bukan hanya nama yang luar biasa untuk kucing – ia adalah nama watak Hargitay yang dimainkan pada pertunjukan NBC yang lama sejak 1999.

Secara semulajadi, persiapan purrfect ditangkap pada kamera, lengkap dengan Swift menceritakan pertukaran dan menyiarkannya di Instagram.

https://www.instagram.com/p/35bcqFjvA-

“Ini Olivia Benson bertemu Olivia Benson,” bisik Swift. “Perkara berjalan dengan baik setakat ini.”

LEBIH: Kenapa Mariska Hargitay menganggap Taylor Swift ‘malaikat kecil’

Persahabatan antara Harigtay dan Swift telah berkembang untuk sementara waktu sekarang. Pelakon TV menyatakan pada bulan Mei bahawa dia dan bintang pop pada asalnya bertemu di Met Gala, kemudian berlari ke satu sama lain pada konsert. Hargitay seterusnya mempunyai sebuah teka-teki ringkas dalam video muzik Swift, “Darah Buruk.”

Kali ini, Hargitay berada di Philadelphia untuk pertunjukan Swift, dan juga keluar di pentas semasa “Gaya.” Pertemuan Olivia / Olivia yang bersejarah berlaku di belakang pentas.

LEBIH: Taylor Swift menamakan kucing selepas watak “Law & Order: SVU” Mariska Hargitay

Selepas persembahan itu, masyarakat persaudaraan bersama berterusan di Twitter:

Jadi siapa tahu? Mungkin Swift akan mencari masa untuk muncul sebagai tetamu di “SVU” salah satu daripada hari ini. Jika tidak ada yang lain, dia mungkin mendapat penjaga kucing apabila dia mahu.

Ikuti Randee Dawn di Google+ dan Twitter.