Luke Bryan pada akhir ‘Spring Break’ selepas 7 tahun: ‘Masa untuk menutup’ semua ‘

Tujuh tahun yang lalu, Luke Bryan memulakan tradisi di Panama City, Florida: tanpa embel-embel, konsert musim bunga tahunan. Jadi, bagaimanakah dia sekarang melipat khemah pada pesta yang menarik beratus-ratus ribu peminat?

Jenna Bush Hager menyertai Luke Bryan untuk rehat musim bunga

Mac.16.201504:51

Turning 38 nampaknya mempunyai kaitan dengannya. Sebaik sahaja dia menyedari berapa tahun dia berada di pemutus musim bunga di luar sana, dia mula berfikir kedua. Semasa dia memberitahu Jenna Bush Hager hari Isnin, dia tidak mahu menjadi “lelaki tua yang pelik.”

“Ia agak sedih kerana ia adalah yang terakhir,” katanya. “Tetapi entah bagaimana saya boleh mempunyai alasan untuk berada di musim bunga sepanjang 30-an saya. Mungkin masa untuk mematikan semua.”

HARI INI

Tetapi itu jauh dari keputusan yang matang dan matang yang matang, bintang negara (yang mempunyai selusin No 1 hits dan lebih 7 juta album yang dijual) telah dibuat. Selepas kedua-dua adik-beradiknya dan saudaranya meninggal dunia, dia dan isterinya Caroline menyambut anak saudaranya dalam unit keluarga mereka.

“Apabila saya melihat kerjayanya dan betapa gembiranya kami, ia tidak ada yang lebih baik,” kata Bryan. “Tidak ada soalan, seolah-olah dia mahu hidup dengan kami, itu akan menjadi luar biasa.”

A young Luke Bryan getting wet on vacation.
Seorang anak muda Luke Bryan semakin basah bercuti.HARI INI

Dan itu satu mesej yang dia perkenalkan bersama peminatnya. Bryan teringat seorang bapa dan anak lelaki berusia sembilan tahun menghampirinya di belakang pentas pada pameran tahun lalu – ternyata anak lelaki tersebut baru-baru ini kehilangan kakaknya. Anak lelaki itu bertanya kepada Bryan, “Bagaimana anda boleh kehilangan saudara kandung anda?”

“Saya turun ke atas lutut dan saya mula memberitahu dia dengan cara yang terbaik,” kata Bryan. “Anda hanya perlu tekan. Sebanyak ramai yang perlu lakukan.”

Album pemecah musim ketujuh dan akhir Bryan, “Spring Break … Checkin ‘Out,” kini boleh didapati di kedai-kedai.

Ikuti Randee Dawn di Google+ dan Twitter.

Artikel ini pada asalnya diterbitkan pada 16 Mac 2015 pada 10:47 a.m. ET.